6 תשובות
אני חושב שכן
כן, תשלחי לו.
עזבי כפרה, תהיי חזקה ותביני שזה לא יוביל לכלום.
כן תורידי מהאגו
שואל השאלה:
אגו? חח הרגת אותי.
הבן אדם סינן ובמשך 3 חודשים אנחנו לא מדברים ואני זו שתמיד מפתחת שיחה.
איך אני עם האגו?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שזה יוביל לאן שהוא, יענו זוגיות ?
ממש לא.
הוא קטן ממני בשנה הוא היה כמו אחי הקטן לא מעבר.
אנונימית