8 תשובות
אל תכתבי, תחסמי.
הוא לא שווה את הזמן שלך.
אנונימית
"אתה חיי?"
שואל השאלה:
סורי אבל אני לא וותרת עליו לא משנה מה
מה אני פסטה שאתה מסנן אותי?
תכתבי לו
עזוב לא רוצה לדבר איתך יותר ואז תחסמי אותו
תסנני אותו בחזרה ליותר זמן, אני יודעת שזה לא הדבר הכי בוגר שיש אבל זה עוד יופי יופי.
לדוגמה; יש מישהו שתמיד שדיברתי איתו אפילו שהוא היה מחובר הוא סינן אותי כמה שעות כל פעם לפני שהוא ענה, עשיתי מעשה טיפה קיצוני וסיננתי אותו שלושה חודשים מאז איך שאני שולחת הודעה הוא ישר מתחבר לראות מה שלחתי. אני חא אומרת שאת צריכה לסנן שלושה חודשים אבל תסנני קצת בחזרה, זה יעשה את העבודה. לדעתי הזמן המומלץ לסינון זה נע בין יומיים לארבע, אבל תעשי מה שאת מבינה