15 תשובות
ללכת לחנות טלפון, לבדוק מה אפשר לעשות, ויהיה בסדר, או אפילו לנסות להעביר את זה למחשב
תבדקי שוב אם הכל בטוח נמחק, יכול להיוץ שזה סתם נראה ככה
אין מה לעשות גם לי זה קרה שננעל הטלפון
אם לא שמרת אותם על המחשב או בi cloud אז לצערי כנראה שאי אפשר מה לעשות
אבל אם שמרת אולי את יכולה לקחת מאיזה שהוא מקום את הזכרונות או שאם הסים עובד לקחת ואולי לנסות לשחזר
אבל אם שמרת אולי את יכולה לקחת מאיזה שהוא מקום את הזכרונות או שאם הסים עובד לקחת ואולי לנסות לשחזר
שואל השאלה:
כן התחברתי מטלפון אחר והכל פשוט נמחק. כל הזכרונות שלי.
כן התחברתי מטלפון אחר והכל פשוט נמחק. כל הזכרונות שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
הכנסתי את הסים והיה אמור להיות גיבוי אבל
הכנסתי את הסים והיה אמור להיות גיבוי אבל
אנונימית
מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר
שואל השאלה:
גם אני. אני באמת לא יכולה לשרוד ככה. ואני לא מגזימה.
גם אני. אני באמת לא יכולה לשרוד ככה. ואני לא מגזימה.
אנונימית
ולא היה? אז עדיף שתשאלי את ההורים ותלכי לחנות טלפון.
תטעיני אותו ותעשי ריסטארט
תטעיני אותו ותעשי ריסטארט
כן באמת מבאס:(
תבקשי מחברים שישלחו לך תמונות
תבקשי מחברים שישלחו לך תמונות
שואל השאלה:
הטלפון הישן נשבר.. אמא שלי תלך לבדוק מחר, אני מקוה מאוד שזה רק המסך.
הטלפון הישן נשבר.. אמא שלי תלך לבדוק מחר, אני מקוה מאוד שזה רק המסך.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא התמונות. זה ההודעות. גם התמונות, אבל בעיקר ההודעות.
זה לא התמונות. זה ההודעות. גם התמונות, אבל בעיקר ההודעות.
אנונימית
אה
גם לי זה קרה.
רציתי לעשות גיבוי כי עברתי מסמסונג לאייפון והכל נמחק לי.
בהתחלה היה קצת מרגיז אבל את ההודעות הטובות אני זוכרת גם בלי להסתכל:)
גם לי זה קרה.
רציתי לעשות גיבוי כי עברתי מסמסונג לאייפון והכל נמחק לי.
בהתחלה היה קצת מרגיז אבל את ההודעות הטובות אני זוכרת גם בלי להסתכל:)
שואל השאלה:
אני לא. כל ההודעות מחברות שלי והמורה שלי.
אני לא. כל ההודעות מחברות שלי והמורה שלי.
אנונימית
אה באסה, מקווה שהכל יסתדר אצל החנות טלפון;)