22 תשובות
אנדרואיד או אייפון?
שואל השאלה:
גאלקסי
אנונימית
אז בהגדרות תעשי גיבוי לכל הטלפון גיבוי על הסמסונג pass
שואל השאלה:
איך? למה נכנסים?
אנונימית
ובקשר לאפליקציות תעשי גיבוי על הגוגל פליי
הגדרות וגיבוי
שואל השאלה:
יש כמה סוגים איזה מהם? גיבוי נתוניפ?
אנונימית
שואל השאלה:
אוף איך אני עושה את זה.. יש מצב אתה מסביר לי יותר מפורט?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מראה לי באחד הגיבויים האלה את הווטצאפ
אנונימית
תלכי לוואצפ הגדרות צאטים וגיבויים לצאט
שואל השאלה:
אהה הגדרות של ווטצאפ חחח היית אומר אני כבר על זה וזה גיבה לי כבר מקומי.. עכשיו זה מגבה גוגל דרייב ולוקח לזה מלא זמן..
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה בדוק ישמור תגיבוי גם אם פרמטתי תטלפון?
אנונימית
עדיף שתגבי פשוט את כל מה שיש לך על הטלפון כי אחרי פרמוט אי אפשר לשחזר כלום שלא גובה אז את כל האפליקציות עדיף לגבות על חשבון הגוגל
אם תעשי את המספר טלפון שלך וחשבון גוגל כן זה אמור לשחזר הכל
שואל השאלה:
אז ללכת להגדרות של גוגל פליי?
אנונימית
בכללי כל אפליקציה שאת מגדירה בה את הגוגל פליי כבר אמורה לגובה אוטומטית
שואל השאלה:
אז זה כבר מגבה לי אותה? אני לא צריכה לעשות משהו בשביל זה?
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מלגבות את הווטמאפ
אנונימית
כן בתכלס
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
חחח בכייף