6 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא מרגיש עייף ואני מתכנן לישון יותר מאוחר בשעה בערך 8 או 9
אנונימי
תעשה קצת ספורט זה מעורר
תשמע מוזיקה תאכל משהו תיפגש עם חברים
שואל השאלה:
הלוואי היו לי חברים אבל רוב מי שאני מכיר זה סרטן
אנונימי
אם אתה מרגיש לבד או רוצה לדבר אני תמיד פה אבל באמת❤