6 תשובות
תישן עוד
שואל השאלה:
אבל אני לא מרגיש עייף ואני מתכנן לישון יותר מאוחר בשעה בערך 8 או 9
אבל אני לא מרגיש עייף ואני מתכנן לישון יותר מאוחר בשעה בערך 8 או 9
אנונימי
תעשה קצת ספורט זה מעורר
תשמע מוזיקה תאכל משהו תיפגש עם חברים
שואל השאלה:
הלוואי היו לי חברים אבל רוב מי שאני מכיר זה סרטן
הלוואי היו לי חברים אבל רוב מי שאני מכיר זה סרטן
אנונימי
אם אתה מרגיש לבד או רוצה לדבר אני תמיד פה אבל באמת❤
באותו הנושא: