2 תשובות
כפרה עליך שום עין לא סימטרית. הפרצוף לא סימטרי, ושני העיניים צריכות להתמקד על דבר אחד כששניהם במרחקים שונים. אל תדאגי רוב רובם של האנשים לא שמים לב לאי סימטריה הזאת.
את שמה לב כי את מסתכלת על עצמך מלא
רוב האנשים עם עיניים לא סימטריות הכל טוב
לא שמים לב לזה
רוב האנשים עם עיניים לא סימטריות הכל טוב
לא שמים לב לזה
באותו הנושא: