3 תשובות
כשמישהי נרצחת ע"י הבן זוג שלה כולם מדברים על זה ובצדק!
כמו זאתי שהיא לא נרצחה, בעלה נתן לה מכות רצח כולם דיברו על זה ואפילו נתנו לה להדליק משואה..כל הארץ יודע מי זאת אז לא להגיד סתם
זאת שירה איסקוב.. ותאמת לא ראיתי הרבה כתבות שעושים על ספיר רק כשמצאו את הגופה ובזיהוי הראו בטלויזיה ממש לא הרבה
כמו זאתי שהיא לא נרצחה, בעלה נתן לה מכות רצח כולם דיברו על זה ואפילו נתנו לה להדליק משואה..כל הארץ יודע מי זאת אז לא להגיד סתם
זאת שירה איסקוב.. ותאמת לא ראיתי הרבה כתבות שעושים על ספיר רק כשמצאו את הגופה ובזיהוי הראו בטלויזיה ממש לא הרבה
אנונימית
וגם יותר מדברים על זה מנשים אחרות בשביל להראות לבנות ישראל מה קורה כשהבן זוג שלך ערבי, לא אומרת שכולם ככה אבל תראי בעצמך כמה מקרים בגלל זה
אנונימית
מסכימה איתך ממש. אנשים אפילו קצת 'מאשימים' את הקורבן בגלל שהיא 'מתבוללת'. יש המון זוגות מעורבים שלא רוצחים זה את זה, והמון זוגות לא מעורבים שבהם למרבה הצער הגבר רוצח את האשה, למרות שהוא יהודי. גם בארה"ב מלא נשים נרצחות ע"י בני הזוג שלהן, ושם ברוב המקרים שני בני הזוג נוצריים, כך שזו האשמה מיותרת וחסרת טאקט לדעתי.
אני בעד לעשות עניין מהרצח שלה, כי זה דבר נורא, אבל צריך לדעתי לעשות עניין מכל רצח, גם של גברים לצורך העניין, כי כל רצח הוא נורא ולא מוצדק.
אני בעד לעשות עניין מהרצח שלה, כי זה דבר נורא, אבל צריך לדעתי לעשות עניין מכל רצח, גם של גברים לצורך העניין, כי כל רצח הוא נורא ולא מוצדק.
באותו הנושא: