15 תשובות
ככה זה תתמודדו
נכון גם כשיש ירי לעבר העוטף וירי לעבר המרכז מרגישים הבדל בתגובה
אומרת בתור מישהי שגרה בשדרות
אח שלי נתן לי דוגמה בצחוק, בצחוק אבל עדיין טובה ומדויקת.
מה הוא אמר? הוא אמר שהוא לא יתפלא אם אחד התל אביביים בזירה הרים ידיים למחבל ואמר "אחי אני בצד שלך, הכל טוב" וביקש אקדח לעזור לו..

עד שזה לא אצלם הם בעדם. לא אתפלא אם אחרי זה הם הלכו ישר מהזירה והעלו סטורי שזה באשמת הממשלה ושהערבים מסכנים..
זו עיר מרכזית שגרים בה הרבה אנשים, תקרא לנו פלצנים או איך שאתה רוצה אבל כל אחד היה מאוד מפחד ו"מתעורר" אם היה פיגוע בעיר שלו, במיוחד במקום כזה מרכזי, אני גרה בתל אביב ואף פעם לא זלזלתי באף פיגוע ורק התפללתי שלא יימשך ושלא יהיו עוד נפגעים, כמובן שזה יותר מלחיץ אותי כשזה בעיר שלי.
זה ממש לא הזמן לשאול שאלות כאלה במצב הזה.
שואל השאלה:
הם מרגיש כאילו שתל אביב זו מדינה מחוץ לישראל כאילו הם לא קשורים למדינה הזאת
אנונימי
שואל השאלה:
האמת כואבת^^
ואין שום קשר למה שרשמת לשאלה שלי
אולי את לא כזאת
אבל הרוב זה מה שמראה את
הפרצוף
אנונימי
^^ אתה צודק, לגמרי מנותקים
כתבת שזה מעצבן אותך אז אני מנסה להסביר לך למה פתאום לכולם אכפת
שואל השאלה:
צריך להיות לכם אכפת תמיד
לא רק כשזה קורה אצלכם
ולהיות אגואיסטים ששומרים רק על התחת של עצמכם
אנונימי
הם היו עד עכשיו אטומים, ככה זה 0מאלנים.
אני ממש כתבתי בתשובה שלי שאף פעם לא זלזלתי באף פיגוע והתפללתי שלא ימשיך, אני ממש לא אגואיסטית
וואו מבינה מה אתה אומר
באופן אישי הנושא יותר קשור אליי כי רציתי ללכת לשם היום
נכון זה דוחה
מה?

לאלא הבנתי מאיפה הבנתם שתל אביבים הם אנשים שאכפת להם רק מהתחת של עצמם?