6 תשובות
כי לא קנו את זה הרבה.
כי לא קנו הרבה
הפסיקו למכור
לא קנו הרבה
לא קנו הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
באמת לא מוכרים אותו יותר?
באמת לא מוכרים אותו יותר?
אנונימי
כי לא הרבה קנו.
זה היה מדהיםם
באותו הנושא: