9 תשובות
אמאא איזה נוסטלגי ונראה לי שעדין מייצרים פשוט פחות חנויות מזמינות
יוואוו איך אהבתי אבל בדוק יש את זה איפשהו למרות שבאמת אני כבר לא רואה את זה
יואו הנוסטלגיה*ה*ה
באמת לא ראיתי את זה מלא זמן :/
יש את זה אבל ממש בקיוסקים בודדים של אתרי מים בעיקר
אומיגד!! שחכתי מיזה כלכך אהבתי את זה פעםם
לא מייצרים יותרר? נהרסה לי הילדות
^אמג מה
למרות שלפני שנה נראלי ראיתי אחד באמת לא יודעת
לא יודעתת זה היה אהוב עליי
כי גילו שם באחת הגלידות תות מותנטי שעשה סלמונלה אם אני לא טועה, זה מה שראיתי בפייסבוק בקבוצה של כדור הארץ השטוח(אחלה קבוצה דרך אגב).