16 תשובות
תנסה לפתח איתו שיחה ולנסות להגיע למצב שאתה שואל אותו
אבל אם הוא סטרייט זה סתם יצא מוזר בסוף
אבל אם הוא סטרייט זה סתם יצא מוזר בסוף
כנראה שהוא סטרייט אבל תנסה לברר יותר לעומק וחוץ מזה עוד שנייה הוא עוזב את הבצפר אז לא נראלי שכבר יש מה לנסות
אם הוא לא יצא מהארון אז אל, כי לא בטוח שהוא גיי, אז זה יהיה מוזר
שואל השאלה:
נו אבל גם אני נראה סטרייט ואף אחד לא יודע שאני בי חוץ מהחברים שלי אז הוא לא בהכרח סטרייט
והוא גם שם לי לפעמים לייקים על הסטורי וזה ולפעמים אני בא להסתכל עליו ורואה שהוא מסתכל עליי גם
והוא גם לפעמים מסתובב עם מישהי לסבית אז הומופוב הוא לא
וואו איזה מבלבל
נו אבל גם אני נראה סטרייט ואף אחד לא יודע שאני בי חוץ מהחברים שלי אז הוא לא בהכרח סטרייט
והוא גם שם לי לפעמים לייקים על הסטורי וזה ולפעמים אני בא להסתכל עליו ורואה שהוא מסתכל עליי גם
והוא גם לפעמים מסתובב עם מישהי לסבית אז הומופוב הוא לא
וואו איזה מבלבל
אנונימי
שואל השאלה:
טוב בשישי יש מסיבה והוא יהיה שם אז אדבר איתו קצת ואז אדע אם הוא בקטע או לא
טוב בשישי יש מסיבה והוא יהיה שם אז אדבר איתו קצת ואז אדע אם הוא בקטע או לא
אנונימי
אה אז יופי
שואל השאלה:
^^^ למה שהוא ישים לי לייק על כל סטורי שאני מעלה כמעט? וגם יש בינינו הרבה eye contact
^^^ למה שהוא ישים לי לייק על כל סטורי שאני מעלה כמעט? וגם יש בינינו הרבה eye contact
אנונימי
תנסה, מקסימום יהיה מביך
שואל השאלה:
whatever
whatever
אנונימי
תשאל אותו, אחרת יהיה מאוחר מדי..
מקסימום יגיד לך שהוא סטרייט מי ישמע
תעדכן
מקסימום יגיד לך שהוא סטרייט מי ישמע
תעדכן
אנונימי
שואל השאלה:
אני מת הוקאיי למה לקחת קשה נשמה תנשום
פשוט לא נולדתי אתמול ואני לא מטומטם ויש לי קצת experience ויודע לזהות אם מישהו גם בקטע שלי או לא , וגם אפשר להרגיש כשיש מתח בין שניים
ואתה לא מכיר אותו בכלל אז מה יש לך למה אתה כל כך מתעקש שהוא סטרייט ימוזר
אני מת הוקאיי למה לקחת קשה נשמה תנשום
פשוט לא נולדתי אתמול ואני לא מטומטם ויש לי קצת experience ויודע לזהות אם מישהו גם בקטע שלי או לא , וגם אפשר להרגיש כשיש מתח בין שניים
ואתה לא מכיר אותו בכלל אז מה יש לך למה אתה כל כך מתעקש שהוא סטרייט ימוזר
אנונימי
הוא לא אמר שהוא חושב שהוא גיי
תשאל. בכל מקרה יש לך כמה ימים אחרונים לראות אותו
שואל השאלה:
לא אמרתי שהוא גיי אבל
לא אמרתי שהוא גיי אבל
אנונימי
תשאל כי אם לא אתה לא תצטרך לראות אותו עוד פעם אחת בחיים שלך וגם אם לא תנסה לא תדע
משהו התקדם??
באותו הנושא: