2 תשובות
את צריכה להשתמש רק בזוזו מעכשיו והמאה שקל הם למקרה חירום אם נגיד אין לך סוללה או משהו
ה100 זה לגיבוי למקרה שאין לך פלאפון
העיקרון הוא לעשות את זה כמו רב קו בפלאפון
העיקרון הוא לעשות את זה כמו רב קו בפלאפון
באותו הנושא: