התחברות הרשמה

חיילים חיילות ומי שמבין בצבא כנסו

אני מסיימת השבוע את הטירונות והולכת להיות פקידה ביחידה של תקשוב.אין לי קורס או משהו,האם אני עדיין אקבל כומתה של תקשוב?
17 בספטמבר 2021, 20:44
חייליםחיילותשירות צבאי    
3 תשובות
הכומתה לא קשורה לקורס מסויים. זה לפי השיבוץ
ל
לינוי58
שואל השאלה:
גם אם אני לא עושה קורס?
אנונימית
אני משוחררת אבל כן. הכומתה זה בהתאם ליחידה
Pizza Hunter
באותו הנושא:
חיילים, חיילות ומביני צבא, כנסו!
חיילים/חיילות/כל מי שמבין בצה"ל
בצבא חיילים מתחילים עם חיילות?
חיילים מתחילים עם חיילות בצבא?
חיילים וחיילות, אוהבים את התפקיד שלכם בצבא?
שם המספר- שלוש חיילות וחיילים או שלושה חיילות וחיילים?
חיילים/ חיילות מה התפקיד שלכם בצבא? אתם מרוצים?
יש פה חיילים או חיילות שהם חובשים בצבא?
חיילים שבצבא בבקשה כנסו! *רק חיילים או כאלה שעברו צבא* בני 13 גם אם אתם מבינים בזה *אל* תיכנסו !תודה!
מה חיילים חושבים על חיילות ומה חיילות חושבות על חיילים?
חיילים/חיילות בסדיר/משוחררים בבסיס פתוח מה השעות שלכם בצבא?