8 תשובות
איו מה לפחד
שואל השאלה:
^^זה כואב?
^^זה כואב?
הכל בסדר, תקשיבי משהו זה לא כואב, זה כולה מחט...
זה לביראות שלך, פשוט תעצמי עיינים ותקווי לטוב, תתעלמי אם זה קצת כואב, זה לא יהרוג אותך ולא קורה כלום.
את תהיהי בסדר
זה לביראות שלך, פשוט תעצמי עיינים ותקווי לטוב, תתעלמי אם זה קצת כואב, זה לא יהרוג אותך ולא קורה כלום.
את תהיהי בסדר
אין מה לפחד
אולי מרגישים סחרחורת קטנה על איבוד דם
אין לך ממה לפחד , זה 5 דק ובאמת שלא מרגישים כלום , גם אני הייתי כמוך פעם , אבל באמת שזה ממש טוב כי זה יעזור לך וזה מחליף את הדם וזה גם מאוד בריא לגוף מידי פעם
אין ממה לפחד , זה לא באמת כואב...
אוקיי
באותו הנושא: