15 תשובות
זה לא כואב. ברגע האמת פשוט תסתכלי הצידה ואת אפילו לא תשימי לב וזה כבר נגמר.
תשמעי שירים
לעשות לך מסאז'? איך אני אמורה להרגיע אותך?

דיי, צחקתי
עשיתי לפני שבועיים בדיקת דם והתעלפתי, הרופאה הרימה אותי, זה מנחם אותך? חח איזה מנחם זה לשמוע בעיות של אחרים זה משהו
השיטה שלי זה להסתכל לצד השני
יש ממה לפחד
מסכנה
בהצלחה
ביי
זאת דקירה קטנה כואב לשנייה וזה עובר אין לך ממה לפחד
סתם על מי אני עובדת בבדיקה האחרונה התעלפתי
חחח קטןן עלייך אל תסתכלי כשמכניסים את המחט ותבקשי לעשות בשכיבה אם את לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
זה פחות כואב אז?
שואל השאלה:
בשכיבה ממש לא.
אני אומרת לך מנסיון שיש מצב שקצת יכאב לך..(בת 20 השנה עשיתי אחריי יותר מעשור בדיקת דם)
קחי איתך מישהו שיכול להרגיע אותך זה יעשה את העבודה
אה וגם מים לפני ונשימות עמוקות
בהצלחהה
זה מרגיש אותו הדבר פשוט בשכיבה את לא תתעלפי
אגיד לך תאמת דווקא אני אוהב את הדקירה עם המחט
שואל השאלה:
אני בחיים לא התעלפתי מבדיקת דם
מה שאני תמיד עושה זה לדבר עם חברה תוך כדי ואז אני לא מתרכזת בדקירה עצמה וזה ממש עוזר
עשיתי 2 בדיקות דם ביומיים באותה היד בגלל טעות של ההפנייה של הרופא וזה כלום באמת הפחד שלך זה מהדם כי המחט בקושי מרגישים פשוט אל תסתכלי תהיי בפלאפון תוך כדיי שלא תחשבי על זה.
שואל השאלה:
אוקיי חברים עברתי את זה חחח תקשיבו נתקלתי על אחת ממש טובה ולא הרגשתי את המחט כמובן עשיתי הצגות כמו תמיד אבל פעם ראשונה שאני לא מרגישה את המחט היא הייתה רוסיה ממש טובה
אנונימית