17 תשובות
הנה פיתרון מדהים: לא לקחת כדורים אם אתה לא צריך
בכיף!
שואל השאלה:
^ כן אבל יש בזה קודאין
^ כן אבל יש בזה קודאין
אנונימי
שזה?
שואל השאלה:
סם מגניב כזה
סם מגניב כזה
אנונימי
כח גראס וזהו, בשוק אפשר למצוא הרבה
שואל השאלה:
כן אבל זה חוקי
כן אבל זה חוקי
אנונימי
שואל השאלה:
לא משנה בלעתי כבר שתי כדורים
לא משנה בלעתי כבר שתי כדורים
אנונימי
בהצלחה?
שואל השאלה:
וואי אמן
וואי אמן
אנונימי
מקסימום, תמות, פחות אחד יותר נחמד
לא לקחת כדורים אם לא צריך זה מסוכן ברמות!!!
רוקסט פלוס? יש בזה כמות כל כך קטנה של קודאין שהיא זניחה. יש בזה גם קפאין ואקמול
כן, כדורים זה מאוד מסוכן
שואל השאלה:
^^ וואו זה משפיע חזקק לקחתי 2 כדוריםם
^^ וואו זה משפיע חזקק לקחתי 2 כדוריםם
אנונימי
שקרן לפני כמה חודשים לקחתי 8 וקמעת לא הרגשתי
כדאי לך מאוד לא להמשיך לקחת כדורים כאלו שלא תעבור לכדורים יותר חזקים
באותו הנושא: