10 תשובות
הכל טוב. לא יקרה כלום.
כן קרה מלא.
פיפי זה חלבון.
סתם, לא יקרה לך כלום.
לא יקרה כלום
שואל השאלה:
פשוט זה קורה לי כל פעם ,
אומרים שאפשר למות מזה ..
לא, כשזה קורה מדי פעם בריכה זה בסדר
אלא אם כן אתה שותה אותם על בסיס יום יומי חחח
על בסיס קבוע ? אז כן. אם בטעות קצת אז הכל טוב קורה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי 2 אימוני שחייה בשבוע,
וזה קורה לי כל אימון.. אני לא יודע איך לעצור את זה
הכוונה היא שממש כמויות של מים
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הרבה
אז הכל טוב
אנונימית