10 תשובות
הכל טוב. לא יקרה כלום.
כן קרה מלא.
כן קרה מלא.
פיפי זה חלבון.
סתם, לא יקרה לך כלום.
סתם, לא יקרה לך כלום.
לא יקרה כלום
שואל השאלה:
פשוט זה קורה לי כל פעם ,
אומרים שאפשר למות מזה ..
פשוט זה קורה לי כל פעם ,
אומרים שאפשר למות מזה ..
לא, כשזה קורה מדי פעם בריכה זה בסדר
אלא אם כן אתה שותה אותם על בסיס יום יומי חחח
אלא אם כן אתה שותה אותם על בסיס יום יומי חחח
על בסיס קבוע ? אז כן. אם בטעות קצת אז הכל טוב קורה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי 2 אימוני שחייה בשבוע,
וזה קורה לי כל אימון.. אני לא יודע איך לעצור את זה
יש לי 2 אימוני שחייה בשבוע,
וזה קורה לי כל אימון.. אני לא יודע איך לעצור את זה
הכוונה היא שממש כמויות של מים
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש הרבה
לא ממש הרבה
אז הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: