15 תשובות
כן
כן, זה לא בשביל כולם וזה בסדר
כן ברור, גם אני לא הייתי רוצה
לערבים כן
מבינה לגמרי ומזדהה.
לא טוב היות האדם לבדו, אם עכשיו עוד לא הבנת את זה בעתיד תבין.
ברור שנורמלי
שואל השאלה:
אני כבר בעתיד מבחינת הגיל, לא כזה מתחבר למשפט הזה. אפשר להיות מאושר גם "לבד"
מה גם שיש משפחה, חברים
אנונימי
זה לא בשביל כולם אני גם לא בטוחה בזה שאני רוצה להתמסד
להיות בלי אישה בכלל עד המוות? כמו שאמרו לא טוב להיות האדם לבדו חושבת שזוגיות בחיים היא נחוצה, נכון שיש כאלה שלא מתאים להם אבל יש כאלה מעט מאוד אם אתה כזה אוקי..
אם אתה כן רוצה אישה אבל לא נצחית- תמיד להחליף ולשנות (סטוצים סלאש קטעים) זה כבר לדעתי לא נורמאלי כי זה לנצל מינית וסתם מגעיל בעיקר כשהגבר כבר בוגר ויכול להיות אבא והכל.. כאילו פרפר זה מגעיל ולא מוסרי להיות בעייני.