12 תשובות
19+, כן
לדעתי 25-26
בשביל מה להתחתן בגיל 20 כאילו לאין אתם ממהרים אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
בשביל מה להתחתן בגיל 20 כאילו לאין אתם ממהרים אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
כן
כל גיל מ18+
השאלה על גיל מינימום^^
אז מבחינתך אם מישהו מתחתן בגיל 22 23 24 זה קטן מדי?
השאלה על גיל מינימום^^
אז מבחינתך אם מישהו מתחתן בגיל 22 23 24 זה קטן מדי?
הוא שאל אם זה נורמלי לדעתנו להתחתן בגיל 20^
כן^
הוא שאל את זה בפירוט בנוסף לשאלה על גיל מינימום.
אל תשכחי את גילי 1-21^
19 20 זה גיל מינימום מושלם לדעתי.
כן גיל 20 זה ממש אחלה
כן גיל 20 זה ממש אחלה
גיל 12 זה מושלם
אנונימי
^ חס וחלילה
גיל 5 זה מדהים
גיל 5 זה מדהים
לא יודעת אני מסתכלת על אנשים בגילי שמתחתנים וזה עושה לי קצת צרבת
לדעתי 27 זה המינימום
לדעתי 27 זה המינימום
באותו הנושא: