3 תשובות
למה מעציב? זה טוב שיש לך מישהו שאתה אוהב דווקא ברגעים הקשים. סימן שהוא עוזר לך
אני לא כזה
פעם הייתי מעריצה ממש של אליעד נחום והיום בקושי יוצא לי לשמוע אותו, לא כי הוא פחות טוב אלא כי אני פחות מחוברת מפעם
ErO