10 תשובות
בייביסטר,דוגיסיטר וכזה
שואל השאלה:
^מלא חברים שלי קיבלו
בייביסיטר
תשאל חברים שלך איפה הם עובדים אולי תלך לאחד מהמקומות האלה
אולי דרך העירייה?
ibdufgzowohdlddvdn-
אם אתה מוצא תעדכן אותי דחוף כי גם ככה אין לי חברים ואין לי מה לעשות בחופש הזה
עצוב
שואל השאלה:
סבבה^
בגיל הזה, לא מקבלים לעבודות.
אני בן 15 ואין שום עבודה שמקבלת אותי.
אולי חלוקת פליירים.
לא יקבלו אותך לשום עבודה בגיל 14
אנונימי
בייביסיטר
ErO
יש, אני גם בן 14 אחרי החופש בעזרת השם אהיה 15
אז מחשיבים אותי כ14 וככה אני באמת, אז יש כמה עבודות בדוק כי אולי יהיה עמוס ולא יצטרכו יותר כי כולם מחפשים אתה יכול לעבוד במכוני כושר להיות מאמן לילדים קטנים וכאלה, ולבדוק מה עוד