4 תשובות
יהיה בסדר, מקסימום, בטח יפסיד (;
שואל השאלה:
כתבתי לו
"היי .... מה נשמע,
אני מודה.. אנחנו ידידים כבר מלא זמן, ועם הזמן התחלתי להרגיש אליך משהו..אני מתרגש בכל פעם שאתה שולח הודעה.. ונפגשנו פעם אחת ומאז לא הפסקנו לדבר.. זה בסדר! אם לא תרגיש אליי כלום, אני בכל זאת גם טרנס מבת לבן ורק לפעמים אולי בת.. אבל אני מרגיש אליך רגש אהבה.. ובאופן אישי אשמח אם נהיה מעבר לידידים, אם לא תרצה זה בסדר! אני אתמודד וגם אם תרצה להפסיק את הקשר אחר כך זה בסדר, אחרי הכל אחר כך מוזר, פשוט תגיד מה אתה חושב ומשם לא יודע נראה"
כתבתי לו
"היי .... מה נשמע,
אני מודה.. אנחנו ידידים כבר מלא זמן, ועם הזמן התחלתי להרגיש אליך משהו..אני מתרגש בכל פעם שאתה שולח הודעה.. ונפגשנו פעם אחת ומאז לא הפסקנו לדבר.. זה בסדר! אם לא תרגיש אליי כלום, אני בכל זאת גם טרנס מבת לבן ורק לפעמים אולי בת.. אבל אני מרגיש אליך רגש אהבה.. ובאופן אישי אשמח אם נהיה מעבר לידידים, אם לא תרצה זה בסדר! אני אתמודד וגם אם תרצה להפסיק את הקשר אחר כך זה בסדר, אחרי הכל אחר כך מוזר, פשוט תגיד מה אתה חושב ומשם לא יודע נראה"
אנונימי
בהצלחה! ואם הוא ידחה תמיד תמצא מישהו טוב יותר תזכור אחרי האפס בא האחד!
שואל השאלה:
בוכה
בוכה
אנונימי
באותו הנושא: