10 תשובות
שואל השאלה:
בוגה איזה קמצניות
אנונימית
כן אני יודעת..
..n
שואל השאלה:
תגידי קוראים לך שיר במקרה?^
אנונימית
לא
..n
שואל השאלה:
אניבטוחה..
אנונימית
זה סבבה, עדיף 5 שקל מכלום
מי זתא שיר
אנונימי
כן אבל אני אכלתי ארוחה כזאת טובה במסעדה עם המון חברים וממש שיגענו את המלצר והיינו שם איזה שעתיים והבאנו לו טיפ של 3 שקלים אז הכול בסדר
..n
לא ממש
שואל השאלה:
אמאלה די עכשיו הוא יחשוב שאני קמצנית
אנונימית