9 תשובות
אם את בטוחה במאת האחוזים שהכול בטוח, ואתם נפגשים במקום ציבורי, למה לא
i'
בלובי בבית מלון?
אנונימי
אם את הולכת תלכי עם חברה לדעתי
אם הוא מוצא חן בעינייך כן גם אני נפגשת אם מישהו נראה לי טוב מהמאיו
שואל השאלה:
באפליקצה לובי
חח לא במועדון
אנונימית
אה אז עדיף עם חברה במקום ציבורי^^
תלכי רק עם חברה!
ובמקום ציבורי שיש בו אנשים
תלכי עם חברה במקום ציבורי ולהיות מוכנה למקרה חירום להתקשר למשטרה
ללכת רק למקום ציבורי
קניון,פארק....
שבמקרה חס וחלילה לא יקרה משהו
טפו טפו טפו מקווה שילך