5 תשובות
לך על זה אחי לא יהיה לך עוד הרבה אופציות כאלה עוד מעט נגמר בשבילך הבית ספר
שואל השאלה:
אני מסיים יא אבל שלא מישהו אחר יתחיל איתה בזמן הזה
יש לי מקרה דומה בעצמי רק שאני בכיתה י
מה שהמליצו לי זה להתקרב אלייה בתור ידידים ואז לשאול אותה אם היא רואה אותך בתור ידיד או מעבר
שואל השאלה:
אז להתוודות בפניה? כדאי?
אני יודע שאתה מסיים יא ראיתי שאתה בן 17
התכוונתי שיש לך עוד שנה ואז זהו כל החיים.. בבית ספר זה הכי קל