14 תשובות
כןכן זה קרה לי בסמסונג ועוד משהושכדאי שתדעי לא לעשות עיכוני תוכנה בסמסונג הם לא מספיק טובים בזה
שואל השאלה:
דיי אני בהלם לאא נדפק לי הטלפון
דיי אני בהלם לאא נדפק לי הטלפון
זה עידכון ראשון שאת עושה?
ללכת לטכנאי. ומדובר במצלמה הרגילה? הכוונה לא לאינסטגרם וכאלה.
שואל השאלה:
לא אבל זה בחיים לא קרה לי
לא אבל זה בחיים לא קרה לי
שואל השאלה:
כן ^^
כן ^^
יש לך דוגמה?
את זוכרת על מה העידכון היה?
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?^^
מה זאת אומרת?^^
שואל השאלה:
לא
לא
דוגמה לתמונה.
יש לה a31
איזה סוג פלאפון יש לך?
אולי זה פילטר במצלמה