4 תשובות
הוא אמר לך במילים אחרות:"בייבי אני חרמן"
או שזה היה בטעות
או שזה היה בטעות
אולי הוא רוצה שתעשו את זה
אנונימי
מה הוא עשה? אז הוא סובב את המצלמה מה קרה על מה הסיפור לא על דבר צריך לעשות דרמות.
בת כמה את
בת כמה את
אנונימית
כנראה טעות
candy girl
את חייבת להפסיק לתת פרשניות ולענות כמו ילדה
את לא טובה בזה
זה מביך, את חייבת מודעות.
candy girl
את חייבת להפסיק לתת פרשניות ולענות כמו ילדה
את לא טובה בזה
זה מביך, את חייבת מודעות.
אנונימית
באותו הנושא: