30 תשובות
אבל הם חיו פה לפני שזה היה ישראל
אנונימית
הם היו פה לפני שקמה ישראל.
שואל השאלה:
זה חא מה ששאלתי
זה מה ששאלת
למה הם טוענים שהמדינה שלהם כי הם גרו בה
שואל השאלה:
בסדר נכון אבל אין בזה הגיון הם לא שלטו אין להם זכות לומר את זה
שואל השאלה:
והם מתנחלים הם לא היו פה לפני 600 שנה
היו מנהיגים של הערבים שישבו פה במאות שנות השלטון העותומאני. אותם האנשים המשיכו לגור כאן ועכשיו הצאצאים שלהם טוענים שבגלל שהם גרים כאן כבר הרבה דורות אי אפשר לבוא מבחוץ ולהגיד שזו לא המדינה שלהם
שואל השאלה:
הם לא בכלל מי ערב הסעודית
לפני שזה היה ישראל, זה היה מדינת ירדן.
מדינת ירדן נסוגו כי הם ניסו לחסל את היהודים מכאן. נשאר מדינת ישראל בשטח שהירדנים השאירו כשנסוגו.
זה בקצרה ממש.
מה הכוונה מתנחלים? כמה שנים לדעתך צריך לחיות כדי שלא תיחשב מתנחל?
לחיות פה 600 שנה זה לא מספיק?
בא עם אחר בעליות ומחליט זאת המדינה שלי.
אנונימי
שואל השאלה:
תבין עד לפני 90 שנה מהיום טיפה יותר לא היה כלום בישראל מלבד אזורים מסוימים בארץ בהם גרו הערבים והם אומרים שגנבנו להם את השטחים אבל יש מלא מקומת שאף אחד לא גר בהם והמדינה הייתה שייכת לבריטים ובכלל היהודים עשו פה הכול כול הדברים שיש כאן
גם לפי התנך היהודים לא התחילו פה. אברהם הגיע מאור כשדים (כנראה איפה שהיום עיראק), גייר שם המון אנשים ואז עלה לארץ. לפי התנך, בארץ חיו קודם עמים אחרים. היהודים צוו לגרש ולהרוג את חלקם והשאר המשיכו לחיות פה. הצאצאים שלהם אולי פה ואולי באפריקה. אם הם יבואו עכשיו ויגידו שזאת המדינה שלהם, אתה תקבל את זה בגלל שהם היו פה קודם?
שואל השאלה:
העמים האלו לא קיים כהיום.
הבריטים שלטו פה מ1917 האימפריה העותמאנית שלטה פה 500 שנה.
מוסלמים וערבים חיו פה שנים על גבי שנים
אנונימי
שואל השאלה:
אברהם מי חרן הוא מדבר הבלוי
שואל השאלה:
פלסטנים הם לא עותמנים
ערבים חיו פה הרבה מאוד שנים, הייתה להם לגיטימיות לקבל חצי מהמדינה, הם איבדו אותה לדעתי אבל זה סיפור אחר
לא אמרתי שפלסטינים הם עותמאנים, אמרתי שבתקופת השלטון העותמאני הייתה אוטונומיה של ערביי "ישראל"
תרח נולד באור כשדים, המשפחה עברה לחרן ומשם אברהם המשיך לישראל
שואל השאלה:
בלי קשר יש 28 מדינות ערביות רק באסיה הם לא צריכים את ישראל פשוט הערבים החליטו שהם לא שייכים למד
שואל השאלה:
החליטו שהם לא שייכים למדינות האלו משהו די מוזר ומפרח
היהודים נפלו עליהם מהשמיים כמו חיזרים וגירשו אותם מהבתים ועכשיו אנחנו כובשים אותם ומנהלים אפרטהייד בשטחים...
שואל השאלה:
אני לא יודע עם עם אתה אמיתית רצינו לעשות חצי מדינה והם בוא לרצוח אותנו לא היה להם הזדמנות ואני לא מאמין בתנך ובתורה דעה שלי פשוט אני יודע שהיהודים נוצרו בארץ יש פה את מערת המכפלה הכותל מה לגביי לוחת הענקים שכתוב":בלי שום סיבה" ה' להשבח לך ועוד כמה מילים מוזרת הלוחת נמצאים פה 5000 שנה השפה עברית בלי שום סיבה היהודים השתמשו באה כול הזמן היה יהודים בארץ ועד אני לא יודע הם את לא יהודיה אבל מי חוץ למדינה הזאת רוצים לרצוח אותי ועוד יהודים אפילו בארץ שונאים
שואל השאלה:
בטעות כתבתי עם שגיאות כתיב כתבתי מהר
לא רוצים לרצוח אותך מחוץ למדינה ואני כן יהודייה אבל אני לא חושבת שבגלל שמישהו החליט שאלוהים כתב שהארץ שלנו אנחנו צריכים לכבוד עם אחר תחת שלטון צבאי
שואל השאלה:
הייתי בחול לפני כמה שנים קללו אותי ואת משפחתי שאנחנו יהודים מסריחים ועוד דברים בגלל שדיברנו עברית יש מלא אנשים שקרא להם דבר כזה ומעוד שונאים אותנו היהודים זהו בעיקר הסיבה לשואה.
שואל השאלה:
אני אמרתי אני לא מאמין בדברים האלו של התנך תורה אני מסביר ואין שום סיבה לכתוב זאת
קודם כל זה שקיללו אותך זה עצוב ולא בסדר אבל גזענות יש כלפי הרבה אוכלוסיות, ואני בטוחה שזה קרה אולי פעם אחת. אני הייתי בחו"ל הרבה פעמים בחיי וזה לא קרה לי אף פעם. וזה לוא דווקא אנטישמיות אלא לפעים זה כעס על ישראל דווקא בגלל הכיבוש הלא הומני שהיא מתחזקת. וזה לא אומר שירצחו את כל היהודים פתאום- תראה כמה יהודים חיים בחו"ל. גם אם אתה חושב שצריך מדינה יהודית זה לא אומר שצריך למנוע מהפלסטינים לחיות פה בשלום איתנו
שואל השאלה:
הם לא חיים איתנו בשלום הפלסטינים רובם. היהודים בחול סובלים בבית הספר בעבודה במקומת של יום יום עם הם לא בבתי ספר יהודים יש הרבה שלא מספרים שהם יהודים בגלל גזענות אנטישמיות. לא כיף ללכת יום אחר יום למקום ששונאים אותך סתם כך תביני היהודים לא רוצוים ברוב העולם בשביל זה יש לנו מדינה אני מנסה לומר את זה לטובת היהודים כי לא אוהבים אותנו בלי קשר לישראלים. ועוד משהו לא התכנתי לכול היהודים שכולם סובלים פשוט יש הרבה שעם מגלים שהם יהודים שונאים אותם מבינה.