4 תשובות
את יכולה ליסוע דוד שלי עזב את כל המשפחה לאמריקה ועושה איתנו כל יום שיחת וידיאו כבר כמה שנים ומידי פעם בה לבקר אני חושבת שאם את רוצה זו תהיה האפשרות הכי טובה
לדעתי תישארי בישראל אבל אם זה ממש חשוב לך את יכולה לעבור לשם ולהגיע לישראל מידי פעם לביקור
את תמיד יכולה לבוא לבקר אותם, אז לדעתי תעברי לאוסטרליה
אנונימית
אין על ישראל תלכי ותחזרי