התחברות הרשמה

אם עשיתי אימון וחזרתי הבייתה וטחנתי דברים בריאים אבל בכמות הרסתי את האימון?

הורדתי 300 קלוריות באימון. באתי הבייתה ואכלתי צלחת מלאה באבוקדו קוטג קרקרים גבינת שמנת מלפפון וקצת שקדים

אני מרגישה מלאה ומפוצצת מידי
הרסתי?
12 ביוני 2022, 22:20
אימוני כושרשרירים תפוסיםירידה במשקלשריפת קלוריות    
תשובה אחת
לא
W
WorkTwerk
באותו הנושא:
חזרתי עכשיו הבייתה וגיליתי חרא על הנעליים.
אני רוצה להתקלח כי חזרתי עכשיו הבייתה אבל
חזרתי הבייתה מהבית ספר ושכחתי לקחת מפתח ואין אף אחד בבית מה לעשות?
לא עשיתי אימון היום כי חזרתי מאוחר לעשות אימון עכשיו או שזה כבר מאוחר?
אני בוכה מצחוק חזרתי עכשיו הבייתה
זה נורא אם עשיתי אתמול אימון וחזרתי הביתה ונרדמתי מבלי להתקלח?
אני מאשדוד,וישנתי אצל חבר שלי וחזרתי הבייתה עם הרכב
חזרתי אתמול בערב מהמסע ישראלי הבייתה וכלכך נהנתי והיה לי ממש כיף עד שחזרתי..
עוד חודשיים בן 16 ועדיין מציבים לי שעות חזרה הבייתה.
יש לנו עכשיו חלוץ לצופים לקראת שבוע שבט והייתיבו וחזרתי הבייתה כי לא הרגשתי טוב,
אוףף חזרתי עכשיו הבייתה