תשובה אחת
שואל השאלה:
הם גם שךחו הודעה שחסרים אנשים ואני באמת לא יודעת אם ללכת אפילו לעזור לאנשים שעושיםמתחתמישבט ולא לאילו שבונים בגובה
אנונימית