5 תשובות
אני פה לדבר אם את צריכה, זה לא משהו שאפשר לענות עליו ככה... יהיה בסדר:)
היי אם בא לך אני אשמח להכיר אותך!! 3>
אני בטוח שאת תמציאי מישהו שיאוהב אותך ויסבול את כל החלקים שלכ
מחשבה מייצרת מציאות אם תהיי בראש של אף אחד לא סובל אותי את אפילו לא תנסי ליצור קשרים או שתנסי אבל תהיי מרוחקת אם תחשבי קצת יותר חיובים ותנסי להתחבר ולראות מה נושאי עניין יש לאנשים שאיתך או דברים כאלה ואחרים שדומים תראי שבסוף הכל יהיה בסדר ואנשים ירצו להיות בסביבתך כל העניין זה השקפה שלך אל העולם ומה שאת מראה להם
אני מזדהה במאה אחוזים, וכבר ניסיתי להתחבר עם אנשים, בגישה חיובית, אבל אני עדיין מרגישה לא רצויה. אם בא לך לדבר על זה את מוזמנת כי כעיקרון אני גם חסרת חברים:/
באותו הנושא: