8 תשובות
עם המצב של היום כן
אני אומר תדברי בטלפון
נימאס לי לשמוע חדשות
כול שבוע הטרדה מינית
תישמרי על עצמך
אני אומר תדברי בטלפון
נימאס לי לשמוע חדשות
כול שבוע הטרדה מינית
תישמרי על עצמך
נורמלי לגמרי אחותי.אני אומנם לא זוכרת איך קוראים לזה אבל יש קבוצת ווצאפ שבדיוק למקריפ כאלו כשאת צריכה ללכת למקום כלשהו לבד ואת מפחדת אז אחת הבנות תדבר איתך כל הדרך,זה ממש נחמד וגם ככה מכירים וזה..
^^חמוד שלי תשתלטו על האיבר שלכם ואז כל שבוע לא יהיה מקרה חדש
כן , את גם יכולה להגיד לו שאת קצת עצבנית ואת מעדיפה שלא לדבר , זכותך
תשתמשי בsafeup
יש אפליקציה שאת מדברת שם עם מישהי שאת בוחרת תשמשי בה ובהצלחה :))
מה ונום הגבר אמר אל תדברי עם הנהג תדברי עם מישהו קרוב אלייך
אנונימי
^כן זאת האפליקציה אחותי שהתכוונתח
באותו הנושא: