יש לי השבת שבת בני עקיבא ראשונה אחרי 4 וחצי שנים שחיכינו שיפתחו אצלנו בני עקיבא, ובדיוק השבת יש גם לבן דוד שלי שבת בר מצווה... אני לא יודעת מה לעשות.. אני מתלבטת אם להישאר לבד בבית שלי (כאילו ללכת לחברה אבל שההורים שלי יסעו לשבת בר מצווה) או חנסוע לשבת בר מצווה כי בת דודה שלי שלא ראיתי מלא זמן תהיה שם... מה לעשות?