התחברות הרשמה

תכנסו דקה אני בדילמה נוראית

יש לי השבת שבת בני עקיבא ראשונה אחרי 4 וחצי שנים שחיכינו שיפתחו אצלנו בני עקיבא, ובדיוק השבת יש גם לבן דוד שלי שבת בר מצווה... אני לא יודעת מה לעשות.. אני מתלבטת אם להישאר לבד בבית שלי (כאילו ללכת לחברה אבל שההורים שלי יסעו לשבת בר מצווה) או חנסוע לשבת בר מצווה כי בת דודה שלי שלא ראיתי מלא זמן תהיה שם... מה לעשות?
4 בנובמבר 2020, 20:00
בני עקיבא    
2 תשובות
ללכת לשבת בר מצווה
C
Caligula
בר מצווה
א
אורן1807
באותו הנושא:
תקופה נוראית, תכנסו
תכנסו בבקשה כני בדילמה קשהה:(
בבקשה תכנסו אני מתחננת אני לא יודעת מה לעשות ובדילמה..(דימוי גוף)
אני ממש מפחדת, פאדיחה נוראית בבקשה תכנסו
אני בדילמה קשה. פליז תכנסו.
אוף יש לי דילמה רצינית (תכנסו קצר)
לגביי המגפה הנוראית הזו שהתפרצה בסין (אני נורא לחוצה מזה תכנסו רגע)
דילמה ענקית (בבקשה תכנסו ותקראו כי אני חייבת עזרה)
עשיתי טעות נוראית!! תכנסו (בנות)
דילמה מאוד קשה בבקשה תכנסו..
תקשיבו אני בדילמה קשה זו הדילמה הכי קשה שתראו בחייכם