13 תשובות
פשוט תדברי איתה על זה, תוודעי שהכול בסדר ביניכם, נשמע שהיא רצתה לדעתי
שואל השאלה:
אני גם חשבתי שהיא רצתה
לא הייתי עושה משהו אם הייתי יודעת שהיא לא
אבל אני לא רוצה לדבר איתה כי שאלתי אותה כבר והיא אמרה שהכל בסדר
אני גם חשבתי שהיא רצתה
לא הייתי עושה משהו אם הייתי יודעת שהיא לא
אבל אני לא רוצה לדבר איתה כי שאלתי אותה כבר והיא אמרה שהכל בסדר
אנונימית
הכי חשוב שתדברי איתה
תשלחי לה הודעה עכשיו "איך את?" ושהכל טוב ושאת מצטערת שמיהרת
תשלחי לה הודעה עכשיו "איך את?" ושהכל טוב ושאת מצטערת שמיהרת
שואל השאלה:
אני קצת רוצה לנתק איתה קשר
היא ממש קטנה ואמא שלה לא רצתה שנתנשק בכלל גם
היא גורמת לי להרגיש מדהים אבל אני מפחדת
אני קצת רוצה לנתק איתה קשר
היא ממש קטנה ואמא שלה לא רצתה שנתנשק בכלל גם
היא גורמת לי להרגיש מדהים אבל אני מפחדת
אנונימית
אם היא אמרה שהיא רוצה לנשק אותך אז אין פה דבר שלא בסדר מקסימום תדברי איתה היום על זה
אולי את סתם מסתכלת על זה בצורה שונה ממה שזה, כי זה נראה שהיא ממש רצתה את זה. תשאלי אותה וספרי לה איך את מרגישה לגבי זה ומה שאת חושבת. ואל תרגישי אשמה אין לך למה באמת, היא רצתה את זה
אנונימית
איזה כיתה היא ואיזה את?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עולה ל י
והיא עולה ל ח נראה לי
וואו אני מרגישה פד!פילית
אני עולה ל י
והיא עולה ל ח נראה לי
וואו אני מרגישה פד!פילית
אנונימית
שואל השאלה:
לא רגע היא עולה ל ט
לא רגע היא עולה ל ט
אנונימית
אל תרגישי פדופיליתת. זה לא רציני ההבדל, אם יש בינכן אמון והיא מרגישה בנוח הכל טוב
אנונימית
אה זה ממש בקטנה כולה שנה זה לא רע בכלל
אנונימית
אני גם כיתה ח (עולה לט) ויש לי קראש על מישהי מכיתה ט
חחחח זה רק שנה הבדל
באותו הנושא: