45 תשובות
לא כי זה מתחת לנורמה
לא
שואל השאלה:
אבל זה ממש קצת מתחת
אבל זה ממש קצת מתחת
זה עדיין קצת בעייתי, להתחיל לאכול פירות וירקות או לחשוב על תוספי תזונה כדי שלא יירד יותר וכדי להחזיר את זה לנורמה
שואל השאלה:
אמא שלי הביאה לי תוסף תזונה עם איזה 100 כדורים ואני צריכה לקחת את כולם כל יום ואני לא אוהבת להכניס את כל התרופות האלה לגןף שלי זה סתם חרטא ומבלבל את הגוף
אמא שלי הביאה לי תוסף תזונה עם איזה 100 כדורים ואני צריכה לקחת את כולם כל יום ואני לא אוהבת להכניס את כל התרופות האלה לגןף שלי זה סתם חרטא ומבלבל את הגוף
אם זה תוסף תזונה זה בסדר, זה לא אמור לבלבל את הגוף או משהו כזה. בכל מקרה אם לא אז זה רק לאכול המון פירות וירקות
שואל השאלה:
וכולה זה ממש טיפה מתחת לנורמה וגם תמיד זה היה לי בסדר אולי פשוט לא אכלתי הרבה דברים עם חומצה פולית לפני הבדיקת דם
וכולה זה ממש טיפה מתחת לנורמה וגם תמיד זה היה לי בסדר אולי פשוט לא אכלתי הרבה דברים עם חומצה פולית לפני הבדיקת דם
שואל השאלה:
עדיין לא בא לי לקחת את זה כל יום מאה ימים זה מוגזם אני מרגישה ממש בסדר והיא מלחיצה אותי
עדיין לא בא לי לקחת את זה כל יום מאה ימים זה מוגזם אני מרגישה ממש בסדר והיא מלחיצה אותי
זה לא משתנה ברמה של יום... גם אם היית אוכלת 20 ירקות/פירות יום לפני הבדיקה זה לא היה משנה שום דבר. זה לוקח זמן להחזיר את זה לנורמה
שואל השאלה:
ואי אבל הייתי במחזור ממש יומיים לפני הבדיקה
ואי אבל הייתי במחזור ממש יומיים לפני הבדיקה
שוב, זה לא משהו שעולה ויורד בהתאם ליום... לא בכזו קלות בכל אופן
שואל השאלה:
אז איך אני מרגישה ממש בסדר אני לא מבינה אם באמת היה לי חסר חומצה פולית הייתי במצב גרוע
אז איך אני מרגישה ממש בסדר אני לא מבינה אם באמת היה לי חסר חומצה פולית הייתי במצב גרוע
לא בהכרח. מרגישים רע כשזה ירידה דרסטית או ממש מתחת. אם זה קרה לאט יחסית ועדיין לא משמעותי את לא תרגישי ופה מתחילה הבעיה. לא מרגישים ולא עושים עם זה כלום ואז זה ממשיך לרדת
שואל השאלה:
בטח שכן ויטמינים משתנים בהתאם ליום ולדברים שאוכלים
בטח שכן ויטמינים משתנים בהתאם ליום ולדברים שאוכלים
לא עד כדי כך
שואל השאלה:
למה שזה ימשיך לרדת אני לא חולה או משהו
למה שזה ימשיך לרדת אני לא חולה או משהו
אם לא תעלי את זה זה ימשיך לרדת... אם זה ירד כנראה שמשהו בתזונה שלך לא נכון. כל עוד תמשיכי ככה זה ימשיך לרדת
שואל השאלה:
מה יש מלא אנשים שיש להם בבדיקות דם ויטמינים שקצת מתחת לנורמה למה דווקא עושים מחןמצה פולית סיפור
מה יש מלא אנשים שיש להם בבדיקות דם ויטמינים שקצת מתחת לנורמה למה דווקא עושים מחןמצה פולית סיפור
שואל השאלה:
כאילו אני מנסה להבין
כאילו אני מנסה להבין
שואל השאלה:
למה שירד?? הרגע אמרת שויטמינים לא יורדים ועולים כל יום יש כמות מסוימת בגןף לכל סןג וזה מה יש
למה שירד?? הרגע אמרת שויטמינים לא יורדים ועולים כל יום יש כמות מסוימת בגןף לכל סןג וזה מה יש
לא אמרתי שהם לא עולים ויורדים!! אמרתי שזה לא משתנה בכזאת קלות. לאורך זמן ברור שזה משתנה
שואל השאלה:
למה שזה ישתנה זה ויטמין למה שהוא יתחיל לרדת לי בגוף בהדרגתיות מה אני עומדת למות כאילו
למה שזה ישתנה זה ויטמין למה שהוא יתחיל לרדת לי בגוף בהדרגתיות מה אני עומדת למות כאילו
ויטמינים הם לא דברים שעולים ויורדים בצורה דרסטית
אם כן זה לא טוב
בכל מקרה חומצה פולית זה חשוב
מה הבעיה לקחת תוסף תזונה?
זה ממש לא מבלבל את הגוף
אם כן זה לא טוב
בכל מקרה חומצה פולית זה חשוב
מה הבעיה לקחת תוסף תזונה?
זה ממש לא מבלבל את הגוף
גם לי היה ולקחתי כדורים איזה ארבעה חודשים ונראה לי שעכשיו הכל בסדר זה סתם שטויות
תעשי בדיקה חוזרת ותתייעצי עם רופא. זו לא סיבה להבהל אבל זה כן אלמנט חשוב שצריך לשמור על ערכים תקינים שלו
שואל השאלה:
לא אני לא עושה בדיקת דם שוב פעם קיבלתי התקף לב עוד שניה
ואני אתחיל לאכול יותר ירקות כנראה לא אכלתי טןב
לא אני לא עושה בדיקת דם שוב פעם קיבלתי התקף לב עוד שניה
ואני אתחיל לאכול יותר ירקות כנראה לא אכלתי טןב
שואלת השאלה
את קצת צריכה חומצה פולית בשביל לנשום
צריך חומצה פולית בשביל חלק מהתהליך של בניית תאי הדם האדומים (אם אני זוכרת נכון יש להן תפקיד של שכפול תאי הדם האדומים שנושאים את החמצן בגוף)
פחות חומצה פולית=פחות תאי דם אדומים=שחלוף חמצן איטי יותר.
אבל כמובן שזה תלוי בחומרה, אם זה ממש קצת יכול להיות שזה לא עד כדי כך פוגע בשחלוף, אבל בטוח שיותר בריא לך מצב תקין.
את קצת צריכה חומצה פולית בשביל לנשום
צריך חומצה פולית בשביל חלק מהתהליך של בניית תאי הדם האדומים (אם אני זוכרת נכון יש להן תפקיד של שכפול תאי הדם האדומים שנושאים את החמצן בגוף)
פחות חומצה פולית=פחות תאי דם אדומים=שחלוף חמצן איטי יותר.
אבל כמובן שזה תלוי בחומרה, אם זה ממש קצת יכול להיות שזה לא עד כדי כך פוגע בשחלוף, אבל בטוח שיותר בריא לך מצב תקין.
שואל השאלה:
אז איך אני חיה
אז איך אני חיה
את לא אוכלת סלטים כל יום ואיזה 2 פירות כל יום? .
אולי אם תאכלי למשל 2 תפוחים עץ ירוקים ביום
וכמה דובדבנים או שני משמשים. ומשהו כמו 2 עגבניות ביום וחצי מלפפון אז הכל יהיה בסדר
אולי אם תאכלי למשל 2 תפוחים עץ ירוקים ביום
וכמה דובדבנים או שני משמשים. ומשהו כמו 2 עגבניות ביום וחצי מלפפון אז הכל יהיה בסדר
אנונימית
אם תמשיכי להתווכח עם אנשים שרוצים לעזור לך זה לא ישאר קצת מתחת לנורמה זה יגמר גרוע יותר,
אני באמת לא מצליחה להבין אנשים אטומים שלא רוצים לקבל את המציאות, תקחי את הכדורים שמביאים לך ותאכלי פירות וירקות ותעשי הכל כדי לחזור למסלול, תאמיני לי שאת לא רוצה להגיע למצב גרוע יותר.
זה שעכשיו את מרגישה בסדר זה לא מבטיח לך שזה ישאר ככה, בוודאות זה לא ישאר.
אני באמת לא מצליחה להבין אנשים אטומים שלא רוצים לקבל את המציאות, תקחי את הכדורים שמביאים לך ותאכלי פירות וירקות ותעשי הכל כדי לחזור למסלול, תאמיני לי שאת לא רוצה להגיע למצב גרוע יותר.
זה שעכשיו את מרגישה בסדר זה לא מבטיח לך שזה ישאר ככה, בוודאות זה לא ישאר.
שואל השאלה:
מה למסלול מה אני חולה או משהן כאילו אני להבין למה שירד לי חומצה פולית איזה לא עוזרים אתם כאילו רציני
אפשר למחוק תשאלה ממילא אף אחד פה לא מבין כלום מהחיים שלו
מה למסלול מה אני חולה או משהן כאילו אני להבין למה שירד לי חומצה פולית איזה לא עוזרים אתם כאילו רציני
אפשר למחוק תשאלה ממילא אף אחד פה לא מבין כלום מהחיים שלו
ירדה לך החומצה הפולית וזה חשוב את תקחי תכדור
למה ירד לך? כנראה שאת לא אוכלת מספיק ירקות ופירות
או אם את כן אוכלת לא כאןה עם הרבה חומצה פולית כמו ירקות עלים
למה ירד לך? כנראה שאת לא אוכלת מספיק ירקות ופירות
או אם את כן אוכלת לא כאןה עם הרבה חומצה פולית כמו ירקות עלים
גם לי אני לוקחת כדורים אבל הפסקתי
כן ברוכה הבאה הכל טוב
כולה כדורים
שלא ילחיצו אותך פה
פשוט תקחי כדורים ויסתדר
כולה כדורים
שלא ילחיצו אותך פה
פשוט תקחי כדורים ויסתדר
שואל השאלה
למה אתה ככה לא מכבד?
אמרתי שצריך חומצה פולית בשביל לנשום, הכוונה שאם הרמה שלך קרובה ל0 בחומצה פולית אתה לא תצליח לנשום!!
אם יש לך רמה שמתחת לנורמה תצליח לנשום אבל תוכל לנשום יותר טוב אפ יהיה לך יותר!!
באמת הבאת לי את העצבים עם היחס שלך אלינו.
אתה לא נחשב חולה, בסך הכל יש לך מחסור.
אם זה כל מה שחסר לך המצב לא חמור אבל הוא עלול להחמיר כי החומצה הפולית עלולה להמשיך לרדת אם לא תשנה הרגלים ותתחיל לאכול ירקות ופירות ולקחת את התוסף.
במידה ותמשיך לא לאכול ירקות ופירות ולא לקחת תוסף אתה עלול לפתח אנמיה כתוצאה ממחסור בחומצה פולית.
אנמיה גם אפשר לרפא, אבל במצב של אנמיה יש כל מיני תסמינים לא נעימים.
אנשים עם אנמיה יכולים לספר לך שלפעמים הם "רואים שחור", מתעלפים וכו
בקיצור עכשיו אתה לא מרגיש שום דבר פיזי אבל עדיף לך לקחת בשביל לא להגיע למצב של אנמיה
למה אתה ככה לא מכבד?
אמרתי שצריך חומצה פולית בשביל לנשום, הכוונה שאם הרמה שלך קרובה ל0 בחומצה פולית אתה לא תצליח לנשום!!
אם יש לך רמה שמתחת לנורמה תצליח לנשום אבל תוכל לנשום יותר טוב אפ יהיה לך יותר!!
באמת הבאת לי את העצבים עם היחס שלך אלינו.
אתה לא נחשב חולה, בסך הכל יש לך מחסור.
אם זה כל מה שחסר לך המצב לא חמור אבל הוא עלול להחמיר כי החומצה הפולית עלולה להמשיך לרדת אם לא תשנה הרגלים ותתחיל לאכול ירקות ופירות ולקחת את התוסף.
במידה ותמשיך לא לאכול ירקות ופירות ולא לקחת תוסף אתה עלול לפתח אנמיה כתוצאה ממחסור בחומצה פולית.
אנמיה גם אפשר לרפא, אבל במצב של אנמיה יש כל מיני תסמינים לא נעימים.
אנשים עם אנמיה יכולים לספר לך שלפעמים הם "רואים שחור", מתעלפים וכו
בקיצור עכשיו אתה לא מרגיש שום דבר פיזי אבל עדיף לך לקחת בשביל לא להגיע למצב של אנמיה
אם את מרגישה טוב אז אין בעיה יש דרכים להחזיר את החומצה הפולית לגוף כמו כדורים או מאכלין שמכילים את זה אם את לא במצב קיצוי אין לך מה לדאוג
אנונימית
כי חומצה פולית מפחיתה אץ הסיכון לחלות במחלות דם ולב
היא מונעת מומים קשים בעוברים
^
היא מונעת מומים קשים בעוברים
^
זה בסדר, אין לך ממה להלחץ.
זה לא תרופה זה בסה"כ תוסף תזונה, תקחי וזה יסתדר לך.
גם לי היה חסר חומצה פולית איזו תקופה, לקחתי והכל היה בסדר.
זה לא תרופה זה בסה"כ תוסף תזונה, תקחי וזה יסתדר לך.
גם לי היה חסר חומצה פולית איזו תקופה, לקחתי והכל היה בסדר.
וסורי שפניתי אלייך גם בזכר וגם בנקבה,
בפרופיל כתוב נקבה אבל בתגובות שלך כתוב "שואל השאלה" וזה ממש בילבל אותי
בפרופיל כתוב נקבה אבל בתגובות שלך כתוב "שואל השאלה" וזה ממש בילבל אותי
גם לי יש
את צריכה להתחיל לקחת פשוט
את צריכה להתחיל לקחת פשוט
שואל השאלה:
אבל אני ממש בסדר למה סתם לקחת את זה
אבל אני ממש בסדר למה סתם לקחת את זה
אני מקריאה לך מהמחברת רפואה שלי:
צריך חומצה פולית ליצרה והכפלה של הדנ"א בתאים מתרבים, כולל מוח העצם בשביל לייצר תאי דם אדומים בצורה תקינה.
במצב של אנמיה מחוסר בחומצה פולית (שזה כנראה לא מצבך כי מדובר במחסור קטן אצלך), נוצרים תאי דם אדומים שגדולים בנפחם עם תכולה נמוכה של המוגלובין.
צריך חומצה פולית ליצרה והכפלה של הדנ"א בתאים מתרבים, כולל מוח העצם בשביל לייצר תאי דם אדומים בצורה תקינה.
במצב של אנמיה מחוסר בחומצה פולית (שזה כנראה לא מצבך כי מדובר במחסור קטן אצלך), נוצרים תאי דם אדומים שגדולים בנפחם עם תכולה נמוכה של המוגלובין.
זה לא משנה כלום גם לי זה ככה וזה לא עושה כלום
סאס את לוקחת גלולות למניעת הריון ? אם כן זה הגורם העיקרי
באותו הנושא: