48 תשובות
מה אתה שואל אותם פשוט אל תגזור
פשוט תגדל אותן מה הם יעשו יגזרו לך אותן בחושך
תשמע כמו שאמרו מעלי, הייתי ממליצה לך גם לעשות מה שבא לך.
אבל יש מצבים שבהם זה לא ממש מתאפשר אז פשוט תחכה עד 18 שתוכל לעשות מה שבא לך..
בהצלחה /:
אבל יש מצבים שבהם זה לא ממש מתאפשר אז פשוט תחכה עד 18 שתוכל לעשות מה שבא לך..
בהצלחה /:
פשוט אל תסתפר..
וכן אם ארצה מסכימים לי
וכן אם ארצה מסכימים לי
לא בן, אבל לאח שלי יש שיער עד הכתפיים והוא לא מוכן ליותר קצר מזה (לא משנה כמה מנסים לשכנע אותו) היה לו שיער יותר ארוך פעם (עד החזה בערך) והוא קיצר לעד הכתפיים
מה ששכנע אותו להסתפר היה זה שהוא יתרום את השיער, תנסה להגיד להם שאתה רוצה לתרום שיער לחולי סרטן ועוד אנשים שצריכים
מה ששכנע אותו להסתפר היה זה שהוא יתרום את השיער, תנסה להגיד להם שאתה רוצה לתרום שיער לחולי סרטן ועוד אנשים שצריכים
אני מגדל שיער יותר מ4 שנים ההורים לא אמורים להיות מה שיגרום ממך
תעריך בשקט ובאלגנטיות כזה
תגיד תודה זה מכוער פיצוצים הם מונעים ממך הרס עצמי
^לא לכל אחד זה מכוער
וזה עדיף על קצוץ
וזה עדיף על קצוץ
הם לא יכולים להכריח אותך לגזור.
לא נעים לי להגיד, זה באמת לא כ"כ יפה. הם דואגים לך, אף פעם לא מפסידים מלהקשיב להורים.
לא נעים לי להגיד, זה באמת לא כ"כ יפה. הם דואגים לך, אף פעם לא מפסידים מלהקשיב להורים.
תריב עם הספר תאמין לי זה עובד
אין להם שום זכות להחליט על זה
אמאלה זה הכי מושלם שיער ארוך זה מדהים פשוט תעשה את זה זה הגוף שלך השיער שלך ואם לא תואהב את זה תגזור
למה שהם יחליטו לך על האורך של השיער אתה לא בן 3
מה אתה שואל אותם בכלל תאריך ותשמע ששיער ארוך לדעתיי זה מושך רצחח
מה אתה שואל אותם בכלל תאריך ותשמע ששיער ארוך לדעתיי זה מושך רצחח
פשוט לא גזרתי, מה הם יעשו יגזרו לי בכח?
תגדל אותו מה הם יעשו כבר אבל שיער ארוך לבנים בלי גלח בצדדים או משהן זה אחד המכוערים
פשוט גידלתי אבל הם גם רצו שיהיה לי ארוך אז לאדע
אל תשאל את ההורים שלך לגבי שום דבר שקשור למראה חיצוני פשוט תשנה את המראה החיצוני
מי שואל בכלל תעשה מה שטוב לך
גם ההורים שלי לא מסכימים לי
אנונימי
למה אתה צריך מהם אישור ווטאפאק
זה כמו שאבא שלך ירצה לגדל שיער ארוך
אתה תעמוד בפניו? לא. למה? כי זה פאקינג לא עניינך.
אותו דבר לגביך.
זה השיער שלך, לא שלהם. תעשה מה שאתה רוצה אתה לא חייב מהם אישורר
אתה תעמוד בפניו? לא. למה? כי זה פאקינג לא עניינך.
אותו דבר לגביך.
זה השיער שלך, לא שלהם. תעשה מה שאתה רוצה אתה לא חייב מהם אישורר
אל תסתפר פשוט
זה ממש יפה לדעתי לבנים שיער ארוך ופשוט תישאר איתו ותגדל כמה שבא לך
זה ממש יפה לדעתי לבנים שיער ארוך ופשוט תישאר איתו ותגדל כמה שבא לך
פשוט אל תשאל אותם זה השיער שלך לא שלהם אם אתה רוצה שיער ארוך אז לך על זה דברים כמו שיער,סייטל וסגנון מוזיקה לא שואלים את ההורים אם אפשר ככה, לך על זה
ההורים שלך צודקים זה לא באופנה
אנונימי
אל תגזור וזהו מה אתה שואל טוב שלא ביקשת לנשום .
תאריך עד האוזניים אחרי זה זה כבר מגעיל
לי יש שיער ארוך וזאת לא בחירה של ההורים שלי אין לך מה לשאול אותם אבל אתה חייב להשקיע ולשמור על השיער
מה זה לא מסכימים זה הגוף שלך
וואי גם ההורים שלי לא היו בעד השיער שאחי מגדל אבל פשוט אני ואחותי שיכנענו אןתם שזה יהיה יפה וזה, קיצר שתף פעולה עם אחיות שלך.
וואי זה חתיך רצח. שים עליהם פס. בהתחלה יכעסו אחכ יתייאשו וישלימו
תאמר להם קודם כל שזה גוף שלך והחלטה שלך למה לעשות בשיער שלך, תאמר להם גם שעוד שנתיים אתה תתגייס ואחרי הצבא אתה לא יודע אם תרצה להאריך את השיער ורק בא לך לראות איך זה נראה
מי שואל אותם בכלל אתה פאקינג בן 16
וחוץ מזה זה באמת מכוער אבל
וחוץ מזה זה באמת מכוער אבל
ואי אנשים תרגעו אלה בכל זאת ההורים שלו
מה זה כל התגובות האלה של מה אכפת לך מהם? אתם יודעים שתכלס כל עוד הוא קטין הם יכולים לעשות את זה? זה אומנם לא הכי נחמד, אבל אלה ההורים שלו וצריך לכבד. אפשר לנסות לשכנע אבל לא להגיד מה אכפת מי שואל אותם
ולשאלה עצמה, אם זה באמת כזה דחוף לך אז תמשיך לנסות לשכנע אותם, אין לך מה להפסיד. כאילו להסביר להם שזה באמת חשוב לך
ואתה יכול להגיד להם (אבל רק אם באמת תעשה את זה כמובן) שאתה מגדל כדי לתרום
מה זה כל התגובות האלה של מה אכפת לך מהם? אתם יודעים שתכלס כל עוד הוא קטין הם יכולים לעשות את זה? זה אומנם לא הכי נחמד, אבל אלה ההורים שלו וצריך לכבד. אפשר לנסות לשכנע אבל לא להגיד מה אכפת מי שואל אותם
ולשאלה עצמה, אם זה באמת כזה דחוף לך אז תמשיך לנסות לשכנע אותם, אין לך מה להפסיד. כאילו להסביר להם שזה באמת חשוב לך
ואתה יכול להגיד להם (אבל רק אם באמת תעשה את זה כמובן) שאתה מגדל כדי לתרום
אנונימית
אחי אתה בן 16 תעשה מה שאתה רוצה
פשוט אל תגזור תשיער שלך . זה שלך זה בחירה שלך
אני בחורף הזה הארכתי שיער פשוט אמרתי להורים שלי שזאת ההחלטה שלי הם קיבלו את זה ואין מה לעשות אמא שלי בכלל לא אהבה את זה גם אח שלי אבא שלי ואחותי קיצור כל המשפחה כל חבר שהיה מגיע הביתה היה אומר " רבת עם הספר" וזה אבל באמת אל תשאל תחליט ותגיד להם זהו
אנונימי
לי הייתה את הבעיה ההפוכה חחח, תגדל בלי לשאול אותם, הם לא יקשרו אותך לכיסא ויגזרו לך, ככה גם לגבי בנות שרוצות שיער קצר, תגזרו לבד, ההורים שלכן לא ידביקו את זה חזרה
מה יקרה אם לא תסתפר? מה הם יכולים לעשות לך?
זה לא שאתה כמו שמשון ודלילה.. פשוט אל תלך
זה לא שאתה כמו שמשון ודלילה.. פשוט אל תלך
תגיד להם ככה אני אוהב וזאת כבר אמורה להיות החלטה שלי אבל תדבר איתם על זה יפה כיאלו
יש לי שיער יחסית ארוך וזה פשוט .
לא לגזור
לא לגזור
תחביא בתוך החולצה
שואל השאלה:
תודה לכל מי שכתב שאני לא צריך להקשיב להורים שלי, אבל אתם לא מכירים אותם. ההורים שלי במיוחד אבא מאוד אבל מאוד קומוניסטים, והם בכלל לא מבינים בטרנדים ובכלל לא רוצים להקשיב למה שאני רוצה. הם עושים את מה שהם רוצים, ולא רוצים לקבל את דעתי.
אני שאלתי אותם שוב, ואמא הייתה לא בעד אבל לא נגד, כאילו ניטרלית.
אבל אבא, אמר לי "אם אתה תגדל, אתה תעוף מהבית", למרות שאני אמרתי לו הרבה דברים חיובים וטובים על שיער ארוך אצל הגברים. אני ב10 ימים האלו ניסיתי לשכנע אותו, והיו לנו הרבה מלחמות בבית, ובלגן, והוא עדיין לא מסכים.
ואני רק בן 16, אני לא יודע מה לעשות, איך לשכנע אותם לאפשר לי לגדול שיער, כי בסוף אם הם יראו שאני לא הקשבתי להם, הם יעיפו אותי מהבית, אולי אמא לא, אבל אבא ב100 אחוז. אבל בכל מקרה אם יש לכם עוד ריונות מה לעשות במצב כזה, אשמח אם תכתבו לי.
תודה לכל מי שכתב שאני לא צריך להקשיב להורים שלי, אבל אתם לא מכירים אותם. ההורים שלי במיוחד אבא מאוד אבל מאוד קומוניסטים, והם בכלל לא מבינים בטרנדים ובכלל לא רוצים להקשיב למה שאני רוצה. הם עושים את מה שהם רוצים, ולא רוצים לקבל את דעתי.
אני שאלתי אותם שוב, ואמא הייתה לא בעד אבל לא נגד, כאילו ניטרלית.
אבל אבא, אמר לי "אם אתה תגדל, אתה תעוף מהבית", למרות שאני אמרתי לו הרבה דברים חיובים וטובים על שיער ארוך אצל הגברים. אני ב10 ימים האלו ניסיתי לשכנע אותו, והיו לנו הרבה מלחמות בבית, ובלגן, והוא עדיין לא מסכים.
ואני רק בן 16, אני לא יודע מה לעשות, איך לשכנע אותם לאפשר לי לגדול שיער, כי בסוף אם הם יראו שאני לא הקשבתי להם, הם יעיפו אותי מהבית, אולי אמא לא, אבל אבא ב100 אחוז. אבל בכל מקרה אם יש לכם עוד ריונות מה לעשות במצב כזה, אשמח אם תכתבו לי.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חילוני, כאילו אני שומר דת ממש בקטנה.
אני חילוני, כאילו אני שומר דת ממש בקטנה.
אנונימי
שואל השאלה:
דתי בקטנה, כאילו הוא מאמין באלוהים, ושומר חגים, אבל לא את כולם.
דתי בקטנה, כאילו הוא מאמין באלוהים, ושומר חגים, אבל לא את כולם.
אנונימי
הוא סתם מאיים הוא לא יכול להעיף אותך מהבית אתה קטין
שואל השאלה:
פלאי, אולי בשבילו זה לא מכבד, אבל מה הוא הקשר לו ולשיער שלי?
mae, את לא מכיר/ה אותו מספיק. לפני שה כשהייתי עוד בן 15, הוא אסף לי את המזוודה, וכמעט העיף אותי מהבית, אבל תודה לאמא ששכנעה אותו. הוא בן אדם משוגע.
פלאי, אולי בשבילו זה לא מכבד, אבל מה הוא הקשר לו ולשיער שלי?
mae, את לא מכיר/ה אותו מספיק. לפני שה כשהייתי עוד בן 15, הוא אסף לי את המזוודה, וכמעט העיף אותי מהבית, אבל תודה לאמא ששכנעה אותו. הוא בן אדם משוגע.
אנונימי
^^הורים עם חשיבה של פעם מעיפים בקלות..
^ תשאל אותו אחי, תשאל למה לא?
אם הוא אומר לך "כי אני לא רוצה" או תשובה אינה מספקת.. תגיד לו "זאת לא סיבה הגיונית".
אם הוא מאלה שעלולים להרביץ.. אחי אני מצטער אבל העצה שלי אליך בינתיים זה לסתום.
יש הורים שירביצו סתם, ואפילו אתה אומר הוא קומוניסט, אז בכלל.
^ תשאל אותו אחי, תשאל למה לא?
אם הוא אומר לך "כי אני לא רוצה" או תשובה אינה מספקת.. תגיד לו "זאת לא סיבה הגיונית".
אם הוא מאלה שעלולים להרביץ.. אחי אני מצטער אבל העצה שלי אליך בינתיים זה לסתום.
יש הורים שירביצו סתם, ואפילו אתה אומר הוא קומוניסט, אז בכלל.
באותו הנושא: