4 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת בוכה אני מרגישה שאני מאבדת אותו והסברתי לו שהוא כל כך מתעקש על לקבוע בבית שזה מגוחך
אני באמת בוכה אני מרגישה שאני מאבדת אותו והסברתי לו שהוא כל כך מתעקש על לקבוע בבית שזה מגוחך
אנונימית
אני יכולה להבין את הכאב אבל זה ממש לא אשמתך שאסור לך לצאת או להביא אנשים
והוא צריך להבין שהמצב מורכב
והוא צריך להבין שהמצב מורכב
אני חושבת שהוא מתמהג קצת בילדותיות .. גם אני וחבר שלי נפגשנו פעם בשבועיים בגלל המצב אבל מה נעשה , זה המצב וצריך להבין אחד את השניה.. ואם הוא לא מבין כנראה שזה פשוט לא מגיע לך
שואל השאלה:
לא לא זה ממש לא לשכב, הוא לא כזה ואנחנו בכלל לא שכבנו עדיין (כןכן, 7 חודשים לא שכבנו בכלל כי יש לי בעיה רפואית שרק חודש הבא אני אוכל לשכב)
לא לא זה ממש לא לשכב, הוא לא כזה ואנחנו בכלל לא שכבנו עדיין (כןכן, 7 חודשים לא שכבנו בכלל כי יש לי בעיה רפואית שרק חודש הבא אני אוכל לשכב)
אנונימית
באותו הנושא: