התחברות הרשמה

אני מפחדת שאני לא אצליח להתאהב במישהו אחר

9 ביוני 2022, 00:30
התאהבותפחד    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני חושבת שאני מתחילה להתאהב במישהו מסטיפס
אני לא חושבת שאני אצליח להתאהב במישהו כמו שהתאהבתי בו
זה הגיוני שאני מפחדת להתאהב ושיהיה לי רגשות למישהו?
מה יותר כואב להתאהב במישהו ודוחים אותך או להתאהב במישהו מהמין שלך אבל הבן הזה סטרייסט
אני מפחדת שאני לא אצליח להתאהב באף אחד אחר, יש מצב שזה יקרה?
אני מתחילה להתאהב במישהו שאני לא רוצה להתאהב בו מה אני עושה?!
אני חושבת שאני מתחילה קצת להתאהב במישהו
אני מפחדת שאני לא אצליח להתאהב ..
לפני כמעט שנתיים חלמתי להתאהב ואז התאהבתי במישהו ובאמת אהבתי אותו ובכיתי בגללו והצטערתי שאני מאוהבת
אין מפחדת להתאהב במישהו כי אני לא יודעת אם אני אוכל להתמודד עם הפגיעה
זה מוזר שאני יכולה להתאהב מהר יחסית במישהו שממש מצחיק אותי או שממש כיף לי איתו?