התחברות הרשמה

אם אני בהפניה מדווחים שאני מחוץ ליחידה?

8 ביוני 2022, 06:28
חייליםבדיקותחוקים    
תשובה אחת
חושב שכן
M
MasterPiece
באותו הנושא:
מקבלים תשלום על יום של הפניה מחוץ ליחידה? צהל
איפה מדווחים על נאמן? (חוץ מאצל נאמן בכיר)
איך מדווחים שאני בהפניה בדוח 1?
סטיפס חארות ואנשים פה מדווחים על זה שאני כותב מה שאני חשוב
אם מדווחים על תשובה מישהו רואה שאני דיווחתי?
אם אני מדווחת על שאלה של עצמי מי שרואה את הדיווחים רואה שאני מדווחת על עצמי?
אוף כל שאלה שאני שואל מדווחים לי עליה למה מה עשיתי רע
אם אני מדווחת על תשובה הנאמן שמוחק אותה רואה שאני מדווחת עליה?
אם אני מדווחת על פוסט באינסטגרם האדם שאני מדווחת עליו יכול לראות את זה??
איך להוציא הפניה מרופא יחידה לרופא עור?
אם מדווחים למישהו על סרטון בטיקטוק רואים שאני דיווחתי?