13 תשובות
מה זה תשלום?
את מקבלת גלובלי בצהל.
מקבלים גלובלי, זה לא משנה מה עשית באותו החודש
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה גלובלי?
כן משלמים על היום הזה?
אנונימית
גלובלי זה אומר שלא משנה כמה שעות עשית החודש נגיד x שעות וחודש הבא x - y שעות, תמיד תקבלי אותה משכורת
שואל השאלה:
ואין ימים שיכולים לא לשלם לי עליהם?

וזה תקין שהתגייסתי באמצע חודש וקיבלתי בו רק חצי מהמשכורת שיש לי היום?
אנונימית
אנונימית
כן, כי היית רק חצי מהחודש בצהל.
מעכשיו תקבלי משכורת אותו הדבר לא משנה מה את עושה.
אם את בגימלים 30 יום בחודש או שאת כל יום בחודש בצבא.
כן זה הגיוני, התחלת לקבל משכורת מרגע העסקה שלך
אין ימים שלא משלמים לך עליהם
בואי את גם מרוויחה 800 שקל לאן עוד אפשר לרדת חחח
שואל השאלה:
חחח העלו את המשכורות
תודה
אנונימית
נשמע שהכל הולך ומשתפר מאז שהשתחררתי (לפני חצי שנה כן?)
כמה מרוויחים היום גובניקים?
מה עדיין אנשים חושבים שמקבלים 800 שקל?
מקבלים כיום גובניקים 1200 שקל..
אנשים?
אני פשוט כשהייתי חפ"ש קיבלתי 800 שקל, השתחררתי לפני חצי שנה וגם קיבלתי משכורת קבע אז לא ידעתי שהעלו לכם את המשכורת
אבל כל הכבוד זה חשוב
מלא אנשים ראיתי פה שחושבים עדיין שמקבלים 800.. כן זה טוב שהעלו אבל העלו גם את כל המחירים ככה שזה לא משפיע כל כך..
צודקת, בכללי זה דיי שכר עבדות, אני לא בטוח איך אפשר להתנהל כלכלית ככה עם 800/1200 שקל, זה באמת מזעזע