9 תשובות
אחאנרחרחןדיצחי הייתי הולך אבל אני ממש עמוס מחרר
אני מהפחדנים האלה
בושה אני יודע
בושה אני יודע
שואל השאלה:
עזיזה הכבשה^
מה מה איך לא היית בחיים בלומה פארק?
את באה.
עזיזה הכבשה^
מה מה איך לא היית בחיים בלומה פארק?
את באה.
^אל תשאלי באמת המשפחה שלי בחיין לא הלכה לשם וכשהיה לנו טיול מהביהסס לא הרגשתי טוב
אני באה!
אני באה!
שואל השאלה:
אההאהאאההאאה אני אומרת בואיי לונה פארק זה כיף!!
אההאהאאההאאה אני אומרת בואיי לונה פארק זה כיף!!
אני מתהה ללכת לשםם קחי אותיי אחותיי לאן שתרציי גם אם יהיה שם מתקן של לקפוץ מבנייןן
זה המקום האהוב עליי בעולם הזה אז כן רק תגידי יום ובואייי
אני בתנאי שאת משלמת -_-
איגייגםדךשןדעךכחגל אנוכיי בחיים לא הלכתי ללונה פארקק
באותו הנושא: