9 תשובות
תמצאי עוד חברה שתבוא איתכן ותהיו 4
שואל השאלה:
אין לנו עוד
אנונימית
זה יהיה פתרון מצחיק אם תתיידדו שם עם איזה חבורה ואז תיפתר לכם הבעיה

או שתעלו על מתקנים ותעשו תורות כן זה נשמע מוזר אבל אפשר לעשות שכל פעם מישהי אחרת תצטרך לשבת לבד
שואל השאלה:
הלוואי אבל אני לא חושבת כי אנחנו די סגורות וגם אני שעבר כמעט שנה מאז שעברתי בית ספר בקושי דיברתי שם עם אנשים
אנונימית
תקשיבי אני מבינה אותך ו3 זה נורא ואת סתם לא תהני אם בסוף שתיהן תמיד יעלו ביחד אז או שכזה את הולכת בידיעה שזה מה שיקרה ולי אישית זה היה מפריע ואני יודעת שלא הייתי נהנית או שתמצאי מישהי שהיא חברה פחות טובה אבל שעדיין סבבה מספיק שתבוא איתכן ותהיו 4
ואם את ממש פתוחה איתן אז תגידי להן כמו שאמרו מעליי שצעשו תורות או משהו אבל אם את כמוני ואת לא מסוגלת להגיד אז סתם תצאי התחושה רעה מהיום הזה וחבל
אולי אפילו תלכו למשהו אחר תצטרכו להשאיר מישהי לבד
אנונימית
וואו אני לגמרי מבינה את זה, בגלל זה אני לעולם לא אלך עם 2 החברות שלי למקומות כאלה
אוקי אז הפיתרון הזה יוצא דיי מגעיל אבל באמת שאין ברירה אחרת..
בקיצור, תזמיני אותן ללכת ללונה פארק "במקרה" ביום שהחברה שאת פחות אוהבת, לא יכולה לבוא מכל סיבה שהיא וככה יצא שתהיו רק 2

אם החברה שלא יכולה לבוא תגיד את זה ותרצה לשנות תאריך, תגידי שאת לא יכולה בשום תאריך אחר/ההורים שלך מסכימים להסיע אתכן רק בתאריך הספציפי הזה/ או בקיצור תירוצים בסגנון הזה

אם את לא יודעת מתי החברה שאת פחות אוהבת עסוקה, תשאלי בווצאפ (בפרטי עם כל אחת מהן בנפרד) מתי הן פנויות ואז תעשי את מה שכתבתי קודם ותבחרי תאריך שהיא לא יכולה בו
^ זה לא רק מגעיל זה גם מתכון לסכסוכים
^אני לא סתם כתבתי את המשפט:
"אם החברה שלא יכולה לבוא תגיד את זה ותרצה לשנות תאריך, תגידי שאת לא יכולה בשום תאריך אחר/ההורים שלך מסכימים להסיע אתכן רק בתאריך הספציפי הזה/ או בקיצור תירוצים בסגנון הזה"

ככה זה לא יצא אשמתה והן לא יריבו, כי אם אי אפשר- אז אי אפשר, אי אפשר להתווכח עם זה

ושוב, כן זה מגעיל אבל רק אנשים עם חבורה של 3 יבינו את ההרגשה הזאת של להישאר לבד כשה2 האחרות מבלות ונהנות להן :(
ואם היית בחבורה כזאת, את אמורה להבין יותר מכל אחד אחר כמה שזה נכון :'(
^ אני חלק מחבורה כזאת, הם השני חברים היחידים לדעתי שיש לי כרגע, התרחקתי מהרבה אנשים, אבל אני לא הייתי מתרץ כדי שמישהו לא יבוא, הייתי מעדיף להגיד להם שאני פשוט לא חושב שזה מתאים וכיף המצב הזה וכנראה לא היינו הולכים, אבל אולי היינו עושים משהו אחר במקום קכנראה יהיה משעמם יותר אבל לפחות מספק את שלושתינו, כל אחד לוקח את הדברים אחרת אז אם מתאימה לך ואת בטוחה בדרך שלך לגמרי תלכי בה, אני יכול להבין אותך