13 תשובות
כי הגועל של לראןת שערה על הגוף זה יותר נוראי מגילוח
אנונימית
שואל השאלה:
מה כבר כל כך נורא פה? שיער...
מה כבר כל כך נורא פה? שיער...
יש כאלה שזה מביך אותן מה אנשים אחרים יחשבו
או שזה לא נוח
או שזה לא נוח
כי זה איך החיים והדור של היום והרבה נגעלים מזה
זה הגייני יותר בשבילנו ובשביל ההרגשה האישית שלנו, וכן גם בשביל הגברים
כי אותי זה עושה לי הרגשה מוזנחת ומעצבנת כשאני לא מורידה. אני מרגישה מסריחה ולא אוהבת את עצמי ככה
אנונימית
לי זה לא ככ מציק יותר מציק לי לראות שערות
כי אני אוהבת להיות חלקה?
זה מרגיש לא נקי כזה ומוזנח..
אני לא מגלחת תמיד כי באמת זה סבל אבל מידי פעם כדי ''להתרענן''.
אני לא מגלחת תמיד כי באמת זה סבל אבל מידי פעם כדי ''להתרענן''.
מתוך הגיינה חומד
גם סתם ככה לא נעים בהרגשה להסתובב עם שיערות
גם סתם ככה לא נעים בהרגשה להסתובב עם שיערות
סה"כ כיף להיראות טוב.. וזה קצת מה שהחברה הכתיבה, אף אחת לא רוצה להיות שונה(:
שואל השאלה:
את האמת שפעם זה היה הרבה פחות מקובל.
את האמת שפעם זה היה הרבה פחות מקובל.
בגלל שזה לא נעים וגם לפעמים לא מרגישים בנוח מול הבנאדם האחר
באותו הנושא: