8 תשובות
פעם פעמים בשבוע בדרך כלל אבל אם יש אירוע אז לפני
כל פעם כשיש שיער ואני יודעת שאני הולכת ללבוש קצר
כל יום למרות שבדרך כלל אני מתעצלת ומגלחת חלק
פעם בשבוע
אני בלייזר אבל לפני הייתי מגלחת כל יומים שלושה כי אז יש קוצים וזה מעצבן ובחורף אני קצת מזניחה...
אבל ביננו כולן ככה
אני בחורף לפעמיים אפילו כל שבוע כי גם עוד פחות צומח לי ובקיץ לפני כל פעם שאני הולכת לאיפשהו חשוב או ים בריכה וכל כזה 4 ימים
רק אם הולכים לראות אותו
כי אני עצלנית :)
זה נורא תלוי נגיד אם יש שבועיים שאני לא יוצאת מהבית כי נגיד אין בית ספר וכאלה אז אני לא אגלח בכלל כי אני עצלנית ואני אעשה את זה רק אם אני יוצאת החוצה אבל נגיד עכשיו חזרנו לבית ספר אז אני נכנסת לשגרה של לגלח כל איזה יום יומיים וזה מעצבן ואני עצלנית
אנונימית