5 תשובות
נראה לי שכדאי שתתייעצי עם וטרינר, יוכלו לתת לך את הטיפים הכי טובים
לי יש גור וגידלתי המון גורים האמת יש לנו עוד חתולים בבית אז רובם מסתכלים עליהם ורואים ועושים אותו דבר. אבל את יכולה בעדינות לקחת אותו לשים בארגז ולהחזיק את הכפות הקדמיות שלו לעזור לו לחפור קצת. רק שיבין את זה וכל פעם שאת רואה שהם באים לעשות צרכים שימי אותם שם. ואת התרגיל עם החפירה את יכולה לחזור על זה כמה פעמים איתו בערך פעמיים ביום אחרי שבוע הוא כבר ילמד
אה כן האחד/ת מתחתיי הזכיר/ה לי נגיד עד גיל חודשיים/3 זה עוד נורמאלי כי הם עדיין לא ממש שולטים בעצמם אז מידי פעם הם לא ילכו לשם או לא יספיקו אז כע owo
וואי לא יודעת שלי יחסית למד את זה לבד
בפעמים ראשונות שהוא עשה לא במקום, פשוט מהר לקחתי אותו לארגז ובהמשך הוא כבר עשה שם לבד
בעיקרון מה שמדהים בחתולים זה שהם לומדים את זה לבד... אם לא אז צריך לקחת אותם לווטרינר כי יש פעמים שיש להם עצירות או שמתוך פחד או שמשהו בבית לא נראה להם... ובכללי כל עוד מנקים אותו ומאכילים כמו שצריך הם אמורים לעשות את זה לבד.. ויש לי חתולה כבר 5 שנים וראיתי מלא תוכניות ודברים שקשורים לזה אבל אני יודעת שיש מצבים שהם לא אבל זה בדרך כלל בעיה התנהגותית או עצירות... אז כן