4 תשובות
ניסיתי לחנך את חברה שלי פעם אחת לא עבד
כל פעם שהוא עושה בחוץ מלטפים אותו ונותנים לו חטיף
וכל פעם שעושה בבית להביע בלי כעס או אלימות את העובדה שזה לא הרצוי
אנונימי
חפשי קבוצה בשם "מדברים כלבית" בפייסבוק. יש שם המון טיפים.
כל פעם שנתתי לכלב שלי (שהוא היה גור) לאכול ישר הוצאתי אותו לטיול וכל פעם שהוא עשה בחוץ הבאתי לו ממתק(לכלבים כמובן לול).
יש גם בחנויות לחיות מחמד כמו פדים לגורים ששמים על הרצפה זה ממש טוב :) מקווה שעזרתי