17 תשובות
איי איזה כיף שסיימתי תנך עם 89
שואל השאלה:
וגם כל שאר הציונים לא בשמיים
וגם כל שאר הציונים לא בשמיים
אנונימית
בסדר סך הכל תנ"ך תעברי עם ציון סבבה שלא ידפוק לך את הממוצע והכל טוב
הנוסחא להצלחה בבגרות בתנ"ך היא:
1. לא להתייחס לשום סיכומים למיניהם ולחפש את התשובות רק בתנ"ך.
2. לקרןא את התנ"ך ולענות על השאלות כאילו אתה דתי שאוהב את אלוהים הכי הרבה בעולם (משמע בתשובות לענות אותן בנוסח שמזכיר אמונה בה'
3. וזהו. שואלים אותך שאלה מסויימת: לחפש בתנ"ך את התשובה שלה. זה הכל
1. לא להתייחס לשום סיכומים למיניהם ולחפש את התשובות רק בתנ"ך.
2. לקרןא את התנ"ך ולענות על השאלות כאילו אתה דתי שאוהב את אלוהים הכי הרבה בעולם (משמע בתשובות לענות אותן בנוסח שמזכיר אמונה בה'
3. וזהו. שואלים אותך שאלה מסויימת: לחפש בתנ"ך את התשובה שלה. זה הכל
יש לך את כל התשובות איתך בספר. בהצלחה :)
שואל השאלה:
אבל לא תמיד התנך מובן
אבל לא תמיד התנך מובן
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת דתייה חח
אני באמת דתייה חח
אנונימית
נכון, מהסיבה שהתנך כתוב בשפה גבוהה, שאנשים השתמשו בה פעם. השפה שאנחנו מדברים היא עברית רחוב, לכן תקראי את התנ"ך בלי לנסות לתרגם את זה לעברית רחוב כי זה לא יעבוד
שואל השאלה:
'ציון סבבה" אני לא יודעת ליטרלי כלום . רק קצת בראשית ויונה זהו
'ציון סבבה" אני לא יודעת ליטרלי כלום . רק קצת בראשית ויונה זהו
אנונימית
שואל השאלה:
כל השאר לאיודעת בכלל
כל השאר לאיודעת בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור לתרגם את זה? אני הרי אצטרך לכתוב תשובה
מה קשור לתרגם את זה? אני הרי אצטרך לכתוב תשובה
אנונימית
שואל השאלה:
by myself חחח כתוב אתה בן 13
by myself חחח כתוב אתה בן 13
אנונימית
אה זה סתם לכיף
אני 17
אני 17
שואל השאלה:
חחח גמור
חחח גמור
אנונימית
שואל השאלה:
חח אם גם אגיע לזה
חח אם גם אגיע לזה
אנונימית
בהצלחה מחרר
הכל טוב אני סיימתי תנך על 56 ולא קרה לי כלום
אנונימי
באותו הנושא: