4 תשובות
ממש בקטנה לי לא נתנו לגשת בכלל אז הכל טוב והכי מבאס שאני כן שולטת בחומר
תראי יוטיוב זה ממש עזר לי
אנונימית
למה לא נתנו לך לגשת? ^
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא נתנו לך?
אנונימית
תנסי להגיע מרוכזת ולזכור מה שלמדת, בכל מקרה אם את מתקשה במשהו את מוזמנת לשלוח לי הודעה ואסביר לך, אני טובה בלשון.
ואגב גם לי יש בגרות מחר