18 תשובות
בעיקרון לא מפריע לי אבל תלוי בסיבה
אעריך יותר שנתיים, כי זה פשוט הראה שנתן יותר זמן לעזרה לאחרים, וזה מעיד על האופי שלא. אבל זה לא משהו לפסול עליו. העיקר שעשה משהו.
תלוי מה הסיבה
אם זה על רפואי ובכל זאת הוא בחר לתת שנתיים לשירות לאומי ולתרום זה יגרום להעריך אותו
אם זה על רפואי ובכל זאת הוא בחר לתת שנתיים לשירות לאומי ולתרום זה יגרום להעריך אותו
זה ממש לא משנה לי
אם הוא בכלל חשב על לעשות שירות לאומי זה מראה על המון אצלו..
גם אם הסיבה הייתה לא רפואית זה לא היה משנה לי..
הצבא היא מסגרת קשה שלא מתאימה לכולם וזה מובן מבחינתי אבל זה שהוא למרות הכל הולך לעשות שירות לאומי למרות שתכלס הוא לא חייב מראה המון על רצון שלו לתרום למדינה ולעזור למדינה!!
ומי ישמע צבא זה הכל עם כל הכבוד שלי למבא שלנו לרוב האנשים עם הפרופילים הנמוכים דופקים תפקידים לא הכי טובים ואני חושבת שבשירות לאומי אפשר לתרום יותר מזה..
אם הוא בכלל חשב על לעשות שירות לאומי זה מראה על המון אצלו..
גם אם הסיבה הייתה לא רפואית זה לא היה משנה לי..
הצבא היא מסגרת קשה שלא מתאימה לכולם וזה מובן מבחינתי אבל זה שהוא למרות הכל הולך לעשות שירות לאומי למרות שתכלס הוא לא חייב מראה המון על רצון שלו לתרום למדינה ולעזור למדינה!!
ומי ישמע צבא זה הכל עם כל הכבוד שלי למבא שלנו לרוב האנשים עם הפרופילים הנמוכים דופקים תפקידים לא הכי טובים ואני חושבת שבשירות לאומי אפשר לתרום יותר מזה..
שואל השאלה:
בעיקרון אני חייב להגיד.
בצו ראשון קיבלתי פרופיל 45 על עבר רפואי. נתנו לי תפקידים לא טובים וממש אמרתי שזה לא מתאים לי.
החלטתי להוציא פטור ולעשות שנתיים לאומי
בעיקרון אני חייב להגיד.
בצו ראשון קיבלתי פרופיל 45 על עבר רפואי. נתנו לי תפקידים לא טובים וממש אמרתי שזה לא מתאים לי.
החלטתי להוציא פטור ולעשות שנתיים לאומי
לדעתי זה ממש סבבה אפילו רעיון טוב!
כי באמת שבשירות לאומי אפשר לתרום יותר במקרה כזה..
כאילו באמת אני חושבת אין טעם שתעשה שירות צבאי אם אתה לא מתחבר התפקיד או שאתה תרגיש פיספוס כי אתה יודע שתוכל לתרום יותר בדרך אחרת יותר.. זה יכול סתם לדכא..
יש לי שאלה אבל אתה ממש לא חייב לענות על השאלה אם אתה מרגיש לא בנוח
איך הצלחת להוציא פטור? אני הבנתי שהצבא עושה חיים ממש קשים בקשר לזה
כי באמת שבשירות לאומי אפשר לתרום יותר במקרה כזה..
כאילו באמת אני חושבת אין טעם שתעשה שירות צבאי אם אתה לא מתחבר התפקיד או שאתה תרגיש פיספוס כי אתה יודע שתוכל לתרום יותר בדרך אחרת יותר.. זה יכול סתם לדכא..
יש לי שאלה אבל אתה ממש לא חייב לענות על השאלה אם אתה מרגיש לא בנוח
איך הצלחת להוציא פטור? אני הבנתי שהצבא עושה חיים ממש קשים בקשר לזה
שואל השאלה:
התבססתי על העבר הרפואי ופה ושם...ויצאתי
התבססתי על העבר הרפואי ופה ושם...ויצאתי
אני חושבת שזה מובן לגמרי..
שואל השאלה:
יש כמוך ויש כאלו שיסתכלו על זה כצעד "לא שוויוני וכו.."
אבל באמת הרגשתי שנתנו לי תפקידים פח כגון קדצ נהיגה, שקמיסט, עובד רסר וכו...
הרגשתי שאני גם לא מתאים למערכת.
החלטתי לקחת פטור ולתרום את החלק שלי בלאומי.
להיות קרבי ולתרום למדינה בביטחון לא יכלתי ממילא
יש כמוך ויש כאלו שיסתכלו על זה כצעד "לא שוויוני וכו.."
אבל באמת הרגשתי שנתנו לי תפקידים פח כגון קדצ נהיגה, שקמיסט, עובד רסר וכו...
הרגשתי שאני גם לא מתאים למערכת.
החלטתי לקחת פטור ולתרום את החלק שלי בלאומי.
להיות קרבי ולתרום למדינה בביטחון לא יכלתי ממילא
בדיוק מעבר לזה המערכת הצבאית שלנו קשה מאוד וצר לי להגיד אך דיי אטומה בקשר לקול החיילים
אני באמת חושבת שאם אתה יודע שממילא לא תעשה תפקיד טוב ומאוד מגבילים אותך בתפקידים זה די יהרוס לך את השירות הצבאי שיכול להיות שתרגיש שאתה לא מספיק תורם..
אבל בשירות לאומי יש לך מגוון של אפשרויות המון אופציות ויש לך יותר "יד חופשית"
אני במקומך הייתי עושה בדיוק אותו דבר..
לפעמים תרומה בשירות לאומי הרבה יותר גדולה מתרומה בצבא ואם מישהו יגיד לך שזה לא שוויוני זה בעיה שלו..
הוא לא עמד באותה סיטואציה כמוך וגם התפקיד שיתנו לו שונה מהתפקיד שהיו נותנים לך וזה גם די לא שוויוני..
אין טעם להתרגש ממה שאנשים אומרים לפעמים הם סתם בורים ולא מבינים כמה שירות לאומי תורם לקהילה..
שירות לאומי לא פחות חשוב מצבא..
בלי השירות הלאומי להמדינה היו המון בעיות!!
אני באמת חושבת שאם אתה יודע שממילא לא תעשה תפקיד טוב ומאוד מגבילים אותך בתפקידים זה די יהרוס לך את השירות הצבאי שיכול להיות שתרגיש שאתה לא מספיק תורם..
אבל בשירות לאומי יש לך מגוון של אפשרויות המון אופציות ויש לך יותר "יד חופשית"
אני במקומך הייתי עושה בדיוק אותו דבר..
לפעמים תרומה בשירות לאומי הרבה יותר גדולה מתרומה בצבא ואם מישהו יגיד לך שזה לא שוויוני זה בעיה שלו..
הוא לא עמד באותה סיטואציה כמוך וגם התפקיד שיתנו לו שונה מהתפקיד שהיו נותנים לך וזה גם די לא שוויוני..
אין טעם להתרגש ממה שאנשים אומרים לפעמים הם סתם בורים ולא מבינים כמה שירות לאומי תורם לקהילה..
שירות לאומי לא פחות חשוב מצבא..
בלי השירות הלאומי להמדינה היו המון בעיות!!
שואל השאלה:
מחזק מאוד^
מחזק מאוד^
לא משנה לי בכלל
אנונימית
תודה!!
מה אכפת לי מה הוא עשה
שואל השאלה:
הסיבה בגדול רפואית
הסיבה בגדול רפואית
חחח שיהיה בהצלחה בשירות : )
שואל השאלה:
אמן ואמן גם לך בהצלחה רבה באמת!! שתצליחי!
אמן ואמן גם לך בהצלחה רבה באמת!! שתצליחי!
שואל השאלה:
יש כאלו שיסתכלו על זה^
יש כאלו שיסתכלו על זה^
באותו הנושא: